About
Zyskaj jak najwyższą pozycję w wyszukiwarce
i dotrzyj do klientów przed konkurencją.

AGENCJA INTERAKTYWNA AW PROJEKT

Kampanie Google Ads

Pełna obsługa Google Ads wraz z wdrożeniem analityki i śledzeniem konwersji.

Plan & Strategia

Na każdym etapie słuchamy potrzeb Klienta. Wspólnie ustalamy cele i strategię działania.

Analiza branży

Przy tworzeniu kampanii będziemy starali się poznać specyfikę Twojej branży.

Analiza konkurencji

Przed utworzeniem reklamy dokonamy analizy Twojej konkurencji. Sprawdzimy też ilość zapytań na wskazane słowa kluczowe.

Monitorowanie kampanii

Na bieżąco monitorujemy skuteczność reklamy i wdrażamy rekomendacje.

About

LET'S WORK TOGETHER

Reklama, która przegrała… i taka, która zwyciężyła…

Czym naprawdę jest Google AdWords?

Odpowiedź na powyższe pytanie jest bardzo istotna i nie dla wszystkich oczywista. Google AdWords to system reklamowy, pozwalający na emisję i zarządzanie reklamą tekstową, graficzną oraz wideo w internecie. To bardzo ważne, bo choć większość potencjalnych reklamodawców wiąże reklamy w wyszukiwarce Google z systemem AdWords, to niewielu ma świadomość, że popularne reklamy wideo w serwisie YouTube także są zarządzane z wykorzystaniem Google AdWords.

Koszty reklamy AdWords

Najczęściej zadawane pytanie brzmi “Ile to kosztuje?”. Odpowiedź okazuje się prosta: tyle, ile reklamodawca będzie chciał wydać na reklamę. Samo korzystanie z systemu AdWords jest darmowe. Nie ma żadnego minimalnego budżetu miesięcznego, a bieżące koszty kontroluje się dzięki ustalaniu dziennych limitów dla każdej z prowadzonych kampanii. Reklamodawcy przeznaczają na reklamę AdWords zazwyczaj od kilkuset do kilkudziesięciu tysięcy złotych miesięcznie. Wszystko zależy od wielkości i specyfikacji branży, konkurencji, a także od tego, czy strona internetowa jest w stanie skutecznie pozyskać klienta.

W początkowym okresie działania kampanii warto przyjąć pewien limit budżetu – swego rodzaju pułap bezpieczeństwa.

Wybór odpowiednich słów kluczowych

Niezbędnym elementem każdej kampanii w sieci wyszukiwania są słowa kluczowe. Mogą to być pojedyncze wyrazy, np “fryzjer”, jak i połączenia wyrazów, np. “pozycjonowanie lokalne”. Wiedza na temat typów dopasowań słów kluczowych i zasad ich działania jest niezbędna do prowadzenia skutecznych kampanii AdWords.

Kto może korzystać z AdWords?

Z reklamy w wyszukiwarce i sieci reklamowej może korzystać każdy, kto jest w stanie zaoferować przekierowanie do odpowiednio dopasowanej strony docelowej.

Kto klika reklamę AdWords?

W odróżnieniu od nachalnej reklamy internetowej, którą znamy z popularnych portali, reklama w wyszukiwarce stanowi odpowiedź na zapytanie osoby korzystającej z wyszukiwarki.

Kiedy zalecane jest ustawienie reklamy Google Ads?

Jeśli chodzi o działania marketingowe, promujące firmę my na pierwszym miejscu zalecamy pozycjonowanie stron WWW z uwagi na to, że ma ono największą wartość. Nie mniej jednak pozycjonowanie organiczne rozłożone jest w czasie, a pierwsze efekty będą widoczne najwcześniej po miesiącu. Strony WordPress dobrze współpracują z wyszukiwarką Google dzięki zastosowaniu wtyczki SEO Yoast. Nie mniej jednak nowa strona, która dopiero zaczyna być pozycjonowana również potrzebuje promocji – i w tym wypadku jak najbardziej zachęcamy do skorzystania z reklamy Google Ads.