About

Pozycjonowanie lokalne stron

Pozycjonowanie lokalne ma na celu zdobycie wysokiej pozycji firmy w danym mieście.


AGENCJA INTERAKTYWNA AW PROJEKT

Pozycjonowanie lokalne stron WWW

Pozycjonowanie lokalne stron internetowych wspiera lokalny biznes oraz buduje pozycję lidera w danym regionie.
Oferujemy kompleksowe działania SEO pozycjonujące witrynę w wyszukiwarce Google.

Wszelkie prace związane z pozycjonowaniem strony WWW zaczynamy od audytu. Analizujemy statystyki i profil linków.

Optymalizacja strony jest częścią działań SEO. Optymalizujemy kod strony WWW – znaczniki tytułowe, nazwy plików graficznych i atrybuty alt.

W skład pakietu pozycjonowania wchodzi również pozyskiwanie linków. Zdobywanie linków to obok contentu jedno z najważniejszych działań SEO.

Jesteśmy partnerem WhitePress – dzięki temu w ramach usługi pozycjonowania zapewniamy również content marketing i artykuły sponsorowane.

About
00

lat doświadczenia

000

Wykonanych Projektów

00

Pozycjonowanych Stron

00

Średni czas realizacji

onas

Gwarantujemy wysokie pozycje w Google.

Nasza Agencja od ponad 10 lat zajmuje się lokalnym pozycjonowaniem stron internetowych – na miasta, województwa oraz dzielnice.
Pozycjonowanie lokalne pozwala dotrzeć do potencjalnych klientów z najbliżej okolicy.

CZYTELNY MODEL WSPÓŁPRACY

Stały abonament miesięczny niezależnie
od wybranego pakietu pozycjonowania.

DOBÓR SŁÓW KLUCZOWYCH

Na podstawie analizy konkurencji i liczby
miesięcznych wyszukiwań dobierzemy frazy.

GWARANCJA STAŁEJ CENY

Przez cały okres trwania umowy
abonament za pozycjonowanie będzie stały.

onas
oferta

Pozycjonowanie lokalne - czym jest?

Pozycjonowanie lokalne stron internetowych to usługa, którą oferujemy firmom świadczącym usługi w danym mieście lub regionie np. w Łodzi czy w Warszawie. Jeśli prowadzisz lokalny biznes jak np. sklep z odzieżą włoską w Łodzi, restaurację w Warszawie czy salon kosmetyczny we Wrocławiu Twoimi klientami będą po większości klienci z danego regionu. Osoba mieszkająca w Łodzi, która szuka dobrego dentysty wpisze w wyszukiwarce “dentysta Łódź” lub “dobry dentysta w Łodzi”.

Usługa pozycjonowania regionalnego polega na promowaniu Twojej firmy na daną lokalizację. Pozycjonowanie lokalne pozwala na osiągnięcie maksymalnych efektów, w znacznie krótszym czasie oraz przy niższym nakładzie finansowym w stosunku do pozycjonowania ogólnokrajowego. Pozycjonowanie lokalne jest zatem najbardziej optymalnym rozwiązaniem dla wszystkich firm, które swoje usługi oferują tylko w danym mieście czy województwie.

Skuteczne
Pozycjonowanie
Stron WWW.

AGENCJA INTERAKTYWNA AW PROJEKT
oferta

Pozycjonowanie lokalne stron -
na czym polega?

Pozycjonowanie lokalne stron internetowych jest procesem zwiększania pozycji strony internetowej w wyszukiwarce Google pod lokalnymi hasłami i w lokalnym kontekście wyszukiwań. Jest to drugi najpopularniejszy typ pozycjonowania, tuż po standardowym Jedyną różnicą jest fakt, iż strona www promowana jest lokalnie, a nie globalnie. Gdy dane zapytanie dotyczy danego miasta — wtedy też pojawia się w wyszukiwarce Google, pozostając odnajdywana też przy zapytaniu bez dopisku miasta.

Obecnie Google kładzie duży nacisk na dostarczanie spersonalizowanych wyników wyszukiwania — szczególe w zakresie lokalnych witryn. Pozycjonowanie lokalne jest zatem świadomym informowaniem Google o lokalnym charakterze witryny na wiele sposobów. Od techniczne stron bazuje na takich samych założeniach co pozycjonowanie standardowe, ale niektóre elementy wykonuje się nieco inaczej.

opinie

Pozycjonowanie lokalne - opinie klientów.

Zobacz więcej opinii naszych klientów – opinie w Google.

5/5 z 32 opinii
5/5 z 158 opinii

Strona internetowa naszego Studio Nefretete – Centrum Laseroterapii wykonana na najwyższym poziomie. Jesteśmy bardzo zadowoleni w wyników pozycjonowania naszej strony WWW. Współpraca z Agencją AW PROJEKT jest miła i owocna.

Studio Nefretete – Warszawa – Włochy

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów pozycjonowania naszej strony internetowej. Już w 2 miesiącu znaleźliśmy się w pierwszych wynikach Google. Polecamy Agencję AW PROJEKT.

Kamil - butik damski

Z Agencją AW PROJEKT współpracujemy już kilka lat. Firma wykonała dla nas stronę internetową – Centrum Szkoleń Kosmetologia Warszawa. Obecnie powierzyliśmy Agencji AW PROJEKT pozycjonowanie strony oraz prowadzanie reklamy na Facebooku.

Szkolenia Kosmetologia – Warszawa
opinie
team

Pozycjonujemy lokalnie firmy we wszystkich miastach Polski.

Oferujemy skuteczne pozycjonowanie stron internetowych oraz sklepów na dany region – najczęściej miasto.
Wykorzystujemy sprawdzone rozwiązania, które zapewniają szybkie efekty działań SEO.

00000

Godzin pracy

000

Wykonanych stron

000

Zadowolonych klientów

00

Lat na rynku

team

Pozycjonowanie lokalne stron WWW – FAQ

Mamy ponad 10 lat doświadczenia w lokalnym pozycjonowaniu stron internetowych.

Co to jest pozycjonowanie lokalne?

Pozycjonowanie lokalne polega na pozycjonowaniu strony internetowej w wyszukiwarce Google oraz na mapach Google w określonej lokalizacji. Mamy tu na myśli pozycjonowanie fraz na dane miasta jak np. "strony internetowe Warszawa". W ramach pozycjonowania lokalnego zajmujemy się również stworzeniem wizytówki Google Moja Firma.

Jakie zalety ma lokalne pozycjonowanie strony?

Lokalne pozycjonowanie strony jest przede wszystkim znacznie tańsze niż pozycjonowanie ogólnopolskie, dlatego lokalne firmy wybierają właśnie tą formę pozycjonowania strony WWW. Zdobycie wysokiej pozycji w wyszukiwarce w danym regionie oznacza znaczne zwiększenie dochodów firmy. Użytkownicy Internetu każdego dnia szukają lokalnych usług. Dzięki wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania na dane miasto masz szansę pozyskać nowych klientów i stać się liderem branży w swojej lokalizacji.

Ile kosztuje pozycjonowanie lokalne?

Koszt pozycjonowania lokalnego uzależniony jest od przede wszystkim od ilości zapytań na daną frazę. Znaczenie ma tutaj popularność danej frazy kluczowej oraz lokalizacja. Czym więcej zapytań miesięcznych na daną frazę tym wyższy koszt pozycjonowania. Nie mniej jednak pozycjonowanie lokalne jest znacznie tańsze niż pozycjonowanie ogólnopolskie a ceny w naszej Agencji zaczynają się już od 250 zł/ miesięcznie.

Co wybrać - pozycjonowanie lokalne czy reklamę AdWords?

Zdecydowanie patrząc na długotrwałe efekty bardziej zalecamy organiczne pozycjonowanie lokalne. Efekty pozycjonowania lokalnego są widoczne już w 2-3 miesiącu prowadzonych działań SEO. Kampania Google AdWords może być oczywiście wsparciem promocji firmy na początku działalności, ale nie powinna być ona jedynym wyborem.

Z Nami Możesz Mieć Pewność, że Znajdziesz Się w Pierwszych
Wynikach Wyszukiwania Google!

AGENCJA INTERAKTYWNA AW PROJEKT

Pozycjonowanie lokalne 🎯 kiedy się wykonuje?

Pozycjonowanie lokalne stron internetowych wykonuje się w ściśle określonych sytuacjach. Są to te wszystkie sytuacje kiedy chcemy dotrzeć z jakichś względów do osób z danego regionu czy danego miasta. Może to być spowodowane np. ograniczeniem w dystrybucji produktów lub usług, a czasem wynikać z chęci zaoferowania usług jedynie osobom o określonym profilu lokalizacyjnym np. sprzedając parawany mieszkańcom nadmorskich miast. Pozycjonowanie lokalne najczęściej wykorzystuje się podczas prowadzenia biznesu lokalnego takiego jak restauracji czy salonu fryzjerskiego. Pozycjonować lokalnie będą się również firmy działające jedynej w obrębie danego miasta. Z pozycjonowania lokalnego korzystają serwisy np. informacyjne kierujące swoją treść od osób z danego miasta.

🎯Jakie ma zalety pozycjonowanie lokalne?

Pozycjonowanie lokalne, warto wdrażać z wielu powodów. Pierwszym z nich jest możliwość pozyskania nowych odbiorców z Internetu. Bardzo często pozycjonowanie lokalne jest wykorzystywane w branżach typowo stacjonarnych, gdzie często właściciele nie potrafią lub boją się korelować ze światem cyfrowym. Z wyszukiwarki Google możemy jednak pozyskiwać bardzo dużą grupę osób — klientów dla naszego biznesu. Samo pozycjonowanie jest też ekonomiczną i elastyczną formą pozyskiwania odbiorców, gdyż samodzielnie decydujemy, jakie środki na tę formę reklamy przekazujemy, a sama promocja w przeliczeniu na jednego klienta jest niezwykle korzystna.

Pozycjonowanie lokalne to również naturalne targetowanie. Często zamieszczając informacje w sieci lub promując się na inne sposoby np. przez marketing szeptany czy influencer marketing trudzimy się, aby wyemitować reklamę, która w pewnej część trafia do osób spoza naszej lokalizacji. Pozycjonując strony www lokalnie w wyszukiwarce Google, mamy pewność, że wszystkie nasze działania będą nakierowane w stronę osób, które rzeczywiście mogą skorzystać z naszego sklepu lub naszej oferty. Targetowanie takie wpływa na skuteczność reklamy i efektywność budżetu reklamowego.

🎯Lokalne pozycjonowanie✔️ na mapach Google

Pozycjonowanie lokalne jest też świetnym sposobem na zbudowanie marki lidera branżowego i rozwijanie swojej firmy w rzeczywistości. Większe zyski pomagają zgromadzić fundusze na rozwój lub reinwestycję w promocje. Kreowanie pozytywnego wizerunku poprzez obecność na wysokiej pozycji w Google również daje wiele korzyści. Przeważnie większość osób z danej lokalizacji używa wyszukiwarki Google i ufa jej poleceniom. Jeśli klienci będą regularnie widzieli naszą witrynę i markę na czołowych lokatach, tak samo będą ja odbierali z założenia — nawet zanim jeszcze skorzystają z naszej oferty. Pozycjonowanie lokalne efektywnie buduje pozycję naszej firmy na tle bezpośrednich konkurentów.

Lokalne pozycjonowanie ✔️ na czym właściwie polega?

Pozycjonowanie lokalne stron internetowych bazuje na takim samym założeniu co te ogólne. Również podstawą jest optymalizacja samej strony internetowej, są te same działania konfiguracyjne i te same założenia co przy pozycjonowaniu standardowym. Aby pozycjonować witrynę lokalnie najpierw, należy ją zoptymalizować i dostosować do Google w ogólnym sensie i sprawić by była atrakcyjna. Gdy wykonamy już wszystkie działania tak jak przy pozycjonowaniu standardowym takie jak np. przyspieszenie wczytywania się, dostosowanie pod kątem UX czy stworzenie linkowania wewnętrznego pewne czynności wykonuje się nieco inaczej. Czynności tych jest kilka w stosunku do tych wykonywanych standardowo, ale należy skupić się na nich w szczególny sposób.

🎯Jak pozycjonuje się lokalnie strony internetowe?

Pierwszym działaniem pozycjonowania lokalnego jest analiza i dobór słów kluczowych, pod którymi będzie widoczna witryna w Google. Analizę tę przeprowadza się w oparciu o potrzeby właściciela strony i tego, jaki ruch chce pozyskiwać. Najczęściej ustala się frazy tematyczne dające taki ruch, a następnie dodaje rozszerzenie miejscowości lub używa prostych fraz — nazw miast, które mają dodatkowo łączyć witrynę z daną lokalizacją. Frazy lokalne dodaje się w contencie lub tekstach SEO i umieszcza na stronie np. w tytule i opisie strony.

Na samej witrynie internetowej dodaje się również wiele danych NAP, czyli nazwy, adresu i telefonu naszej marki, a następnie publikuje te dane w sieci np. w katalogach biznesowych. Działanie takie ma powiązać w wielu źródłach naszą witrynę z adresem lokalnym. Bardzo ważną czynnością jest również stworzenie wizytówki Google Moja Firma z adresem lokalnym oraz powiązanie jej ze stroną internetową. Kolejną czynnością — tym razem off site jest lokalne linkowanie witryny. Jest to umieszczanie linków do naszej strony www w Internecie na lokalnych forach czy serwisach. Linkowanie, choć jest jedną z głównych czynności pozycjonowania standardowego i pomaga indeksować witrynę oraz świadczy o jej popularności. Przeprowadzane w lokalnym kontekście z lokalnych serwisów wspiera też pozycjonowanie lokalne.