strony

Agencja Interaktywna AW PROJEKT

Nowoczesna Agencja Interaktywna, która pomaga w Budowaniu Marki w Sieci!


AGENCJA INTERAKTYWNA AW PROJEKT

Dlaczego warto wybrać naszą Agencję?

Nasza Agencja Interaktywna powstała w 2010 roku. W pierwszych latach działalności obsługiwaliśmy głównie łódzkie firmy. Obecnie jesteśmy jedną z największych Agencji Interaktywnych w Polsce, a nasze usługi są dostępne w takich miastach jak: Warszawa, Łódź, Toruń, Radom, Kraków, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Szczecin, Skierniewice, Bełchatów.

Nasz zespół tworzą ludzie, którzy nie tylko razem pracują ale też prywatnie się przyjaźnią. Jesteśmy zgranym teamem i lubimy wyzwania. Nie boimy się trudnych projektów, nie pracujemy na szablonach, wszystkie strony internetowe projektujemy indywidualnie. Stawiamy na jakość – to nasz duży atut. Realizowane projekty i zadowoleni klienci są dla nas ogromną satysfakcją. 

Zgrany zespół.

Nasz zespół tworzą doświadczeni specjaliści: programiści, analitycy, eksperci SEO, graficy oraz copywriterzy. Na każdym etapie współpracy służymy pomocą na najwyższym poziomie.

Kompleksowa obsługa.

Nasza Agencja Interaktywna oferuje kompleksowe usługi marketingowe: tworzenie stron oraz sklepów, pozycjonowanie, kampanie AdWords, copywriting, projektowanie graficzne, administracja stron oraz usługi doradcze.

Wysoka jakość usług.

W naszej pracy stawiamy na wysoką jakość świadczonych usług. Stawiamy duży nacisk na standardy jakości tworzonych przez nas stron internetowych.

strony
opinie

Opinie klientów.

Zobacz więcej opinii naszych klientów – opinie w Google.

Firma AW Projekt Agencja Interaktywna, której zleciliśmy przygotowanie platformy internetowej biotrend-pro, wywiązała się z zadania doskonale. Doceniamy świetny kontakt oraz możliwość konsultacji dotyczących wykonywanych prac na każdym z etapów.

Biotrend
witek

Witold Bilski

Web Developer

ryrstuse

Strona internetowa naszego Studio Nefretete – Centrum Laseroterapii wykonana na najwyższym poziomie. Jesteśmy bardzo zadowoleni z jakości obsługi, terminowości oraz ceny.

Centrum Medycyny Estetycznej NEFRETETE

Dziękujemy Agencji AW PROJEKT za wykonanie strony internetowej naszego magazynu ZDROWIE bez leków. Z całą pewnością możemy polecić tą firmę jako profesjonalistów w tworzeniu stron internetowych.

Zdrowie bez leków
opinie
opinie

Opinie klientów.

Zobacz więcej opinii naszych klientów – opinie w Google.

5/5 z 32 opinii
5/5 z 158 opinii

Firma AW Projekt Agencja Interaktywna, której zleciliśmy przygotowanie platformy internetowej biotrend-pro, wywiązała się z zadania doskonale. Doceniamy świetny kontakt oraz możliwość konsultacji dotyczących wykonywanych prac na każdym z etapów.

Biotrend

Strona internetowa naszego Studio Nefretete – Centrum Laseroterapii wykonana na najwyższym poziomie. Jesteśmy bardzo zadowoleni z jakości obsługi, terminowości oraz ceny.

Centrum Medycyny Estetycznej NEFRETETE

Dziękujemy Agencji AW PROJEKT za wykonanie strony internetowej naszego magazynu ZDROWIE bez leków. Z całą pewnością możemy polecić tą firmę jako profesjonalistów w tworzeniu stron internetowych.

Zdrowie bez leków
opinie

Nasi partnerzy:

shop
Certyfikaty potwierdzające
jakość naszych usług

shop
Chcesz rozwinąć swoją markę i zdobyć wysokie pozycje w Internecie?
Chętnie Ci w tym pomożemy.

AGENCJA INTERAKTYWNA AW PROJEKT

Agencja Interaktywna - odpowiedzi na pytania.

Dowiedz się czym jest, jak działa i dla kogo jest przeznaczona Agencja Interaktywna.

Co to jest agencja interaktywna?

Agencja interaktywna to agencja idealnie dopasowana do większości marek chcących promować się sieci. Posiadana kompleksową ofertę, a także potrafi skutecznie działać w Internecie. Bardzo często jednak ten typ agencji nie jest do końca znany, a osoby chcące promować się w Internecie podchodzą do niej z pewną dawką nieufności. Przeważnie dzieje się tak, gdyż najczęściej swoje kroki kierujemy do agencji marketingowych czy SEO. W tym tekście prezentujemy zatem dokładnie — czym jest agencja interaktywna, czym się zajmuje, komu jest dedykowana oraz podpowiadamy jak wybrać dobrą agencję interaktywną.

Agencja interaktywna to agencja zajmująca się promocją marek w Internecie. Skupia się ona na wszystkich działaniach promocyjnych jedynie w sieci, które możemy wykorzystać do promowania marki. Agencje interaktywne przeważnie działają zdalnie i współpracują z klientami z różnych części Polski. Agencja interaktywna w porównaniu z agencją marketingową zajmuje się jedynie promocją cyfrową i nie oferuje usług marketingu tradycyjnego w świecie rzeczywistym. Agencja może posiadać swoje naziemne biuro, w którym może przyjmować klientów, ale, ale miejscem, gdzie działa i promuje marki klientów, jest jedynie internet.

Na rynku istnieje bardzo dużo różnorodnych agencji interaktywnych. Oferują one zarówno kompleksową usługę promocji jak i wykonywanie poszczególnych konkretnych strategii marketingowych. Celem agencji interaktywnych jest:

● pomoc w budowaniu marki internetowej
● realizacja działań wspomagających internetowe funkcjonowanie marki
● zwiększanie sprzedaży marki

Czym zajmuje się agencja interaktywna?

Agencja interaktywna zajmuje się wieloma różnymi rzeczami związanymi z marketingiem internetowym. Bardzo często jednak nie wiemy do końca, jakie są to elementy i co wchodzi w skład oferty agencji interaktywnych. Przede wszystkim agencja interaktywna pomaga wybrać najlepszą strategię marketingu internetowego dla danej marki. Jest to podobna usługa jak w agencji marketingowej, z tym że dotyczy jedynie świata wirtualnego. Agencja ta świadczy zatem usługi doradcze i pomaga wybrać sposoby reklamy internetowej, które będą najlepszym rozwiązaniem dla danej marki. Agencja zajmuje się również realizowaniem wybranych metod promocji przez klienta, a także tworzy raporty z wykonanych działań czy przedstawia statystyki działań. Agencja interaktywna może prowadzić wszystkie działania samodzielnie bez ingerencji klienta lub współpracować z nim niezwykle ściśle.

Agencje tego typu zajmują się różnymi formami promocji. Mogą to być działania wizerunkowe e-PR, działania sprzedażowe związane z rynkiem e-commerce, SEO, SEM czy poszczególne strategie marketingowe. Wchodząc bardziej w szczegóły agencje interaktywne najczęściej świadczą usługi związane z content marketingiem oraz mediami społecznościowymi. Agencja interaktywna może zatem zajmować się tworzeniem różnego rodzaju contentu, a także publikować go w mediach społecznościowych czy prowadzić profile marek social mediach. Do kolejnych działań możemy zaliczyć również tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, a także promocję poprzez prowadzenie kampanii reklamowej. Jednym z najpopularniejszych sposobów promocji w sieci jest pozycjonowanie stron internetowych, które głównie oferują agencje interaktywne. Pod tym względem konkurują one niejako z agencjami SEO. Agencja interaktywna może również tworzyć i prowadzić dla nas kampanie reklamowe w takich systemach reklamowych jak Google Ads czy Facebook Ads. Będzie ona zajmowała się konfiguracją wstępną kampanii, zbieraniem statystyk i optymalizowaniem kampanii czy jej obsługą. Agencje interaktywne najczęściej zatrudniają w swoich szeregach osoby i specjalistów związanych z tematyką IT i SEO.

Do kolejnych zadań, którymi zajmuje się agencja interaktywna, możemy zaliczyć działania stricte wizerunkowe takie jak np. marketing szeptany czy publikacje artykułów sponsorowanych. Oba typy promocji mają za zadanie poinformować jak największą ilość osób o istnieniu naszej marki, a także ułatwić im podjęcie decyzji o skorzystaniu z naszej oferty. Agencja interaktywna może zatem dodawać w Internecie wpisy stylizowane na polecenia osób znających naszą markę czy w naszym imieniu wyszukiwać poczytne portale internetowe oraz publikować następnie na nich artykuły tematyczne zawierające link do naszej strony. Agencja interaktywna to również wiele różnorodnych mniej popularnych działań takich jak influencer marketing czy viral marketing.

Agencje interaktywne świadczą szerokie usługi związane z grafiką i designem. Mogą one tworzyć materiały reklamowe, banery reklamowe czy odpowiednie szaty graficzne dla naszej strony internetowej. Identyfikacja wizualna i kwestie związane z wizerunkiem graficznym marki są niezwykle ważne, a często klienci przychodząc reklamować się do agencji interaktywnej, nie mają uporządkowanej tej kwestii. Agencja interaktywna oprócz samego wdrożenia reklamy może zatem zająć się fotografią produktową, tworzeniem plików wideo i materiałów reklamowych z czy wszystkimi graficznymi rzeczami związanymi z marką.

Podsumowanie: Agencja interaktywna może zatem zajmować się działaniami promocyjnymi marki zarówno niezobowiązująco, jeśli chcemy jedynie skorzystać z danego sposobu promocji internetowej lub prowadzić marketing internetowy naszej marki w sieci kompleksowo i długotrwale. Agencje te zajmują się również bardzo szerokim wachlarzem usług związanych z promowaniem marki w Internecie od usług doradczych przez różnorodne strategie promocji po usługi związane z tworzeniem biznesu czy stron internetowych.

Dla kogo agencja interaktywna?

Agencja interaktywna przeznaczona jest przede wszystkim dla osób, które chcą promować swoją markę w Internecie. Jeśli chcemy korzystać z różnych sposobów marketingu internetowego i promować naszą markę w sieci, agencja interaktywna będzie idealnym kierunkiem. Z jej usług powinny korzystać osoby, którym nie zależy na promocji w świecie rzeczywistym i chcą z jakichś powodów promować markę w sieci. Może być to chęć pozyskiwania nowych klientów jak i również tworzenia pozytywnego wizerunku.

Kolejną grupą osób, które powinny zgłaszać się do agencji interaktywnej, są te które wprowadzają na rynek nowe marki. Obecnie Internet jest obowiązkowym miejscem, w jakim należy być obecnym, aby osiągnąć sukces. Niezależnie zatem od tego czy wprowadzamy na rynek internetowy markę stacjonarną czy budujemy nową markę od podstaw, powinniśmy wdrożyć kompleksowe działania promocyjne w Internecie. W takiej sytuacji agencja interaktywna pomoże wybrać nam odpowiednie rozwiązania oraz metody promocji, a także wdroży je za nas.

Agencje interaktywne będą również bardzo dobrym pomysłem, jeśli chcemy promować się przez jeden konkretny typ promocji, jaki wpisuje się w digital marketing. Agencja interaktywna jest najlepiej wyspecjalizowana w promocji internetowej ze wszystkich typów agencji na rynku. W takiej sytuacji warto zgłosić się właśnie do agencji interaktywnej, która z pewnością będzie oferowała promowanie się różnymi sposobami digital marketingu.

Agencja interaktywna to też idealne rozwiązanie dla osób i marek, którym zależy najbardziej na jakości działań promocyjnych w Internecie. Choć agencja SEO czy agencje marketingowe również mogą oferować usługi związane z internetowymi sposobami promocji, agencja interaktywna będzie najbardziej kompetentna w tym zakresie. Dzieje się tak głównie ze względu na zatrudnienie dużej ilości specjalistów różnego rodzaju, którzy będę gwarancją jakości wykonywanych usług.

Do agencji interaktywnej możemy zgłosić się również niezależnie od tego jak dużą markę posiadamy, w jakiej branży działamy oraz jaki cel chcemy osiągnąć. Agencje interaktywne oferują swoje usługi wszystkim osobom, które chcą promować się w internecie. Do agencji interaktywnej udawać również mogą się osoby prowadzące biznes stacjonarny, który jest prowadzony w świecie realnym, który chcemy przenieść do sieci. Nie jest to częsta sytuacja, ale może się wydarzyć z wielu powodów np. braku potencjału rynku lokalnego. W takiej sytuacji nasz biznes lokalny pomoże promować nam agencja interaktywna, która będzie pozyskiwała dla nas klientów z Internetu. Jak dobrze widać na tym przykładzie agencja interaktywna nie jest przeznaczona jedynie dla cyfrowych marek czy marek nastawionych głównie na funkcjonowanie w sieci. Internet jest miejscem, gdzie przebywa wielu potencjalnych klientów i mogą być oni pozyskiwani przez agencję interaktywną na różne sposoby dla małych tradycyjnych sklepów czy punktów handlowo-usługowych działających stacjonarnie.

Cechy dobrej agencji interaktywnej

Pierwszą cechą dobrej agencji interaktywnej, na którą powinniśmy zwrócić uwagę, jest zakres oferty. Najlepsze agencje interaktywne na rynku oferują bardzo szeroki zakres różnorodnych metod promocji. Dzięki temu będziemy mogli skorzystać z wielu różnych metod reklamy internetowej w jednej agencji i reklamować się skutecznie np. poprzez sprawdzenie różnych wariantów reklamy.

Agencja interaktywna powinna posiadać również szerokie doświadczenie i wiele zrealizowanych projektów. Tylko to będzie gwarantowało wypracowane procesy reklamowe, a także zapewniało odpowiednią jakość usługi. Doświadczone agencje interaktywne, posiadają również szerokie znajomości, wiedzę czy możliwości, które mogą wykorzystywać, promując naszą markę w sieci. Przed wybraniem agencji interaktywnej warto zatem sprawdzić zrealizowane projekty czy marki, z którymi współpracowała dana agencja.

Dobra agencja interaktywna posiada również wiele pozytywnych opinii na swój temat w Internecie. Choć wiemy, że oceny nie zawsze mogą do końca odpowiadać rzeczywistości, zdecydowanie warto sprawdzić je w kilku niezależnych źródłach. Takie posunięcie będzie już mówiło nam wiele o danej agencji interaktywnej, a jeśli będzie ona miała wiele różnych pozytywnych opinii, będziemy mogli jej zaufać. Możemy również poszukać ich w mediach społecznościowych lub w środowiskach związanych z marketingiem internetowym, a także wśród obecnych oraz byłych klientów agencji i zapytać ich o zdanie.

Cechą, którą posiadają dobre agencje interaktywne, jest atrakcyjny oraz uczciwy cennik. Choć z pewnością rzetelne usługi marketingu internetowego muszą kosztować pewną sumę — co jest uzasadnione, dobre agencje interaktywne będą wyceniały swoje usługi adekwatnie. Możemy sprawdzić to, porównując średnie ceny usług na rynku, choć należy pamiętać, że każda agencja interaktywna realizuje zlecenia w nieco inny sposób. Jeśli więc ceny będą mieściły się w podobnych w granicach jak w większości agencji i nie będą zawyżone, będzie to dobrze świadczyło o agencji. O ile dobra agencja interaktywna nie powinna zawyżać ceny swoich usług, nie powinna mieć ich również zbyt niskich. Może świadczyć to o niższej jakości wykonania usługi.

Rzeczą, na którą warto spojrzeć, szukając dobrej agencji interaktywnej, jest również jakość współpracy. Będą o niej świadczyły poszczególne drobne symptomy takie jak szybkość kontaktu, profesjonalizm obsługi czy postawa prokliencka. Jeśli na początku współpracy lub przed jej nawiązaniem dana agencja interaktywna będzie obsługiwała nas w sposób jakościowy, przeważnie i w późniejszym terminie będzie wywiązywała się ze swoich obowiązków w podobny sposób. Cecha dobrej agencji interaktywnej to również elastyczność. Może objawiać się poprzez możliwość dostosowania oferty do naszej marki i do naszych potrzeb tak, abyśmy nie musieli wykupywać zbędnych i niepotrzebnych usług w pakietach. Jeśli agencja interaktywna umożliwia nam efektywne wydawanie budżetu reklamowego, z pewnością będzie dbała także o nasze inne interesy.

Jakie usługi oferuje agencja interaktywna?

Nasza Agencja Interaktywna AW PROJEKT oferuje kompleksowe usługi z zakresu marketingu internetowego takie jak: tworzenie stron internetowych, tworzenie sklepów internetowych, strony WordPress, pozycjonowanie stron www, pozycjonowanie lokalne, administracja stron.