Kampanie Google Ads

Zyskaj jak najwyższą pozycję w wyszukiwarce
i dotrzyj do klientów przed konkurencją.

Kampanie Google Ads

Pełna obsługa Google Ads wraz z wdrożeniem analityki i śledzeniem konwersji.

Plan & Strategia

Na każdym etapie słuchamy potrzeb Klienta. Wspólnie ustalamy cele i strategię działania.

Analiza branży

Przy tworzeniu kampanii będziemy starali się poznać specyfikę Twojej branży.

Monitorowanie kampanii

Na bieżąco monitorujemy skuteczność reklamy i wdrażamy rekomendacje.

Reklama, która przegrała… i taka, która zwyciężyła która zwyciężyła

Reklama Googe Ads
odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Odpowiedź na powyższe pytanie jest bardzo istotna i nie dla wszystkich oczywista. Google AdWords to system reklamowy, pozwalający na emisję i zarządzanie reklamą tekstową, graficzną oraz wideo w internecie. To bardzo ważne, bo choć większość potencjalnych reklamodawców wiąże reklamy w wyszukiwarce Google z systemem AdWords, to niewielu ma świadomość, że popularne reklamy wideo w serwisie YouTube także są zarządzane z wykorzystaniem Google AdWords.

Najczęściej zadawane pytanie brzmi “Ile to kosztuje?”. Odpowiedź okazuje się prosta: tyle, ile reklamodawca będzie chciał wydać na reklamę. Samo korzystanie z systemu AdWords jest darmowe. Nie ma żadnego minimalnego budżetu miesięcznego, a bieżące koszty kontroluje się dzięki ustalaniu dziennych limitów dla każdej z prowadzonych kampanii. Reklamodawcy przeznaczają na reklamę AdWords zazwyczaj od kilkuset do kilkudziesięciu tysięcy złotych miesięcznie. Wszystko zależy od wielkości i specyfikacji branży, konkurencji, a także od tego, czy strona internetowa jest w stanie skutecznie pozyskać klienta.

W początkowym okresie działania kampanii warto przyjąć pewien limit budżetu – swego rodzaju pułap bezpieczeństwa.

Niezbędnym elementem każdej kampanii w sieci wyszukiwania są słowa kluczowe. Mogą to być pojedyncze wyrazy, np “fryzjer”, jak i połączenia wyrazów, np. "pozycjonowanie lokalne". Wiedza na temat typów dopasowań słów kluczowych i zasad ich działania jest niezbędna do prowadzenia skutecznych kampanii AdWords.

Z reklamy w wyszukiwarce i sieci reklamowej może korzystać każdy, kto jest w stanie zaoferować przekierowanie do odpowiednio dopasowanej strony docelowej.

W odróżnieniu od nachalnej reklamy internetowej, którą znamy z popularnych portali, reklama w wyszukiwarce stanowi odpowiedź na zapytanie osoby korzystającej z wyszukiwarki.

Jeśli chodzi o działania marketingowe, promujące firmę my na pierwszym miejscu zalecamy pozycjonowanie stron WWW z uwagi na to, że ma ono największą wartość. Nie mniej jednak pozycjonowanie organiczne rozłożone jest w czasie, a pierwsze efekty będą widoczne najwcześniej po miesiącu. Strony WordPress dobrze współpracują z wyszukiwarką Google dzięki zastosowaniu wtyczki SEO Yoast. Nie mniej jednak nowa strona, która dopiero zaczyna być pozycjonowana również potrzebuje promocji - i w tym wypadku jak najbardziej zachęcamy do skorzystania z reklamy Google Ads.