Pozycjonowanie
Łódź – Warszawa

cała Polska w TOP 5!

Pozycjonowanie Łódź to dodatkowa usługa, którą oferujemy do każdej tworzonej przez nas strony internetowej. Jest oczywiste, że jednym z Twoich priorytetów powinno być znalezienie się jak najwyżej szczytu listy wyników wyszukiwania Google.

Zapewniamy wzrosty w każdym kolejnym miesiącu, elastyczne formy pakietów oraz długotrwałe efekty.

strony internetowe łódź, strony www łódź, tworzenie stron łódź, projektowanie stron internetowych łódź, sklepy internetowe łódź-www.awprojekt-art.pl
U

Audyt

Optymalizacja

Linkowanie

j

Content Marketing

Pozycjonowanie Łódź – Audyt SEO

1. Analiza serwisu pod kątem optymalizacji w wyszukiwarce.

→ duplikacja wewnętrzna
→ duplikacja zewnętrzna
→ ilość treści do kodu strony
→ optymalne nasycenie treści słowami kluczowymi
→ optymalny rozkład słów kluczowych w treści

2. Analiza serwisu z wykorzystaniem narzędzia Google Search Console pod kątem ewentualnych nieprawidłowości.

Analiza obejmuje w szczególności takie raporty jak:

→ problemy dotyczące bezpieczeństwa
→ mapa witryn
→ tester pliku robots.txt
→ błędy indeksowani
→ ręczne działania
→ linki do Twojej witryny
→ analityka wyszukiwania, udoskonalenia HTML

3. Analiza statystyk w narzędziu Google Analytics:

→ audyt ogólny konta
→ analiza źródeł ruchu
→ analiza zachowania użytkowników

4. Analiza profilu linkowania domeny pod kątem:

→ elementów składowych profilu linków
→ rozkładu linków między podstronami docelowymi
→ stopnia dywersyfikacji kotwic linków (komercyjnych i niekomercyjnych)
→ rodzajów i typów linków
→ analizy i oceny jakości źródeł linków przychodzących

5. Keyword Research – analiza widoczności serwisu w wyszukiwarce Google oraz ewentualna modyfikacja pozycjonowanych słów kluczowych.

6. Analiza kodu serwisu i przygotowanie zaleceń optymalizacyjnych pod kątem optymalizacji w wyszukiwarce Google.

Przykładowe elementy analizy:

→ struktura serwisu
→ meta tagi Title
→ meta tagi Description
→ nagłówki H1-H6
→ linkowanie wewnętrzne
→ mapa serwisu
→ przekierowania 301
→ przekierowania canonical
→ stronicowanie
→ meta tagi Keywords
→ indeksacja – plik robots.txt
→ meta robots
→ przyjazne adresy URL
→ kod źródłowy
→ błędy 404

7. Test czasu ładowania stron.

8. Test optymalizacji mobilnej.

Pozycjonowanie Łódź – Optymalizacja Strony WWW

1. Wybór podstron dla pozycjonowanych frazy.

2. Wybór słów kluczowych do pozycjonowania na podstawie Planera słów kluczowych Google oraz Google Trends.

3. Wdrożenie zaleceń optymalizacyjnych.

4. Wsparcie we wdrażaniu zaleceń optymalizacyjnych.

5. Optymalizacja adresów URL.

6. Znaczniki tytułowe title:

title, meta description, <h1>, <h2>, <h3>, <h4>, <h5>, <h6>

7. Nazwy plików graficznych i atrybuty alt.

8. Optymalizacja treści pod SEO.

Mamy 10 letnie doświadczenie w pozycjonowaniu stron internetowych. Wiemy, że podstawą SEO jest dobrej jakości, unikalna treść.

Pozycjonowanie Łódź – Link Building

Jednym z najważniejszych elementów pozycjonowania strony internetowej jest zdobywanie wartościowych linków z innych stron. Odnośniki nadal są ważnym czynnikiem branym pod uwagę przez wyszukiwarki internetowe. Za pomocą marketingu treści budujemy reputację i widoczność w internecie, dzięki czemu zdobywamy naturalne linki najwyższej jakości

Skąd pozyskujemy linki w ramach strategii link building:

Branżowe katalogi firm – dają możliwość utworzenia krótkiej wizytówki firmy, w której możemy zamieścić link do strony oraz dane teleadresowe.

Blog – jako uzupełnienie strony internetowej. Możemy publikować wartościowe treści związane z profilem działalności np w formie poradnikowej. W publikowanych postach możemy umieszczać linki wewnętrzne prowadzące to naszej strony.

Fora internetowe – grupy dyskusyjne gdzie internauci wymieniają się poradami i opiniami.

Media społecznościowe – aktywne działania w mediach społecznościowych, linki prowadzące do strony.

Artykuły sponsorowane – współpracujemy w platformami blogowymi takimi jak WhitePress. W ramach pakietu pozycjonowanie łódź publikujemy artykuły sponsorowane na zewnętrznych tematycznych blogach. Taka kampania marketingowa jest doskonałym sposobem na budowę reputacji w internecie, przyciągniecie potencjalnych klientów oraz zdobycie wysokiej jakości odnośników do strony.

Pozycjonowanie Łódź – Content Marketing czyli marketing treści.

Kluczem do prowadzenia każdej kampanii marketingu treści jest sama treść. Treść wysokiej jakości to najważniejszy składnik potrzebny do osiągnięcia wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania.

Dzięki współpracy z największymi wydawcami takimi jak np. WhitePress mamy możliwość publikowania wpisów promujących naszych klientów. Artykuły sponsorowane są jednym z kluczowych działań z zakresu pozycjonowania strony. W subtelny sposób promują Twoją firmę, wzmacniają pozycję oraz budują pozytywny wizerunek firmy. Artykuły sponsorowane zamieszczone na wysokiej jakości stronach czy blogach są też świetnym narzędziem do pozyskiwania wysokiej jakości linków zwrotnych.

W ramach działań z zakresu Content Marketingu zajmujemy się przygotowaniem artykułów oraz ich publikacją na wybranym blogu.

 

Utworzenie i optymalizacja wizytówki Google Moja Firma.

Wizytówka Google Moja Firma ma ogromny wpływ na pozycjonowanie strony. W ten sposób Google uwierzytelnia informacje o danej stronie. Dzięki wizytówce jesteśmy widoczni w wyszukiwarce i w Mapach Google. Klienci mogą zadawać pytania, wysyłać wiadomości, umawiać się na wizytę oraz dodawać komentarze o firmie. To wszystko podnosi wiarygodność firmy i wpływa bezpośrednio na jej pozycję w wynikach wyszukiwania.

Dane teleadresowe zawarte w wizytówce Google Moja Firma mają wpływ na pozycjonowanie strony na daną lokalizację. Dodatkowo umieszczony link do strony czy danego produktu kieruje klienta bezpośrednio na naszą stronę.

 

Pozycjonowanie Łódź – raporty miesięczne zawierają:

1. Raport pozycji dla wybranych słów kluczowych za dany miesiąc. Wzrosty oraz spadki pozycji w wyszukiwarce na dane słowo kluczowe.

2. Backlinki – ilość

3. Domeny linkujące – ilość

 

pozycjonowanie łódź, pozycjonowanie stron łódź_www.awprojekt-art.pl

Pozycjonowanie Stron Łódź

Stworzenie strony z odpowiednią treścią, o właściwej budowie i ogólnie o strukturze umożliwiającej osiągnięcie sukcesu w SEO wymaga dużo pracy. Możliwe, że będzie trzeba poczekać na efekty ale uzyskanie wysokiej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania zostanie sowicie wynagrodzone.

Co ma wpływ na pozycjonowanie strony?

Podstawowym czynnikiem wpływającym na pozycję strony w wynikach wyszukiwania jest dopasowanie treści. Trafność możesz traktować jako pierwszy krok na drodze do “dołączenia do gry”. Jeżeli Twoja witryna nie odpowiada zapytaniu, wyszukiwarka nie będzie nawet rozważać włączenia jej do wyników wyszukiwania. Wyszukiwarki internetowe zwracają baczną uwagę na treść strony. Jest to zrozumiałe – w końcu to treść decyduje o tematyce strony. Wyszukiwarki przeprowadzają dokładną analizę każdego dokumentu, na który natrafią, aby zwiększyć swoją poprawność działania. Najogólniej wyszukiwarki wykonują szczegółową analizę słów i fraz, które pojawią się na stronie internetowej, a następnie tworzą mapę tych danych, której używają do oceny, czy wyświetlić daną stronę w rezultatach, gdy użytkownik wprowadzi odpowiadające tej tematyce zapytanie.

Drugim ważnym czynnikiem mającym wpływ na pozycję Twojej strony w wynikach wyszukiwania mają ilość i jakość prowadzących do niej linków zewnętrznych. Pozyskiwanie wartościowych linków zewnętrznych jest jednym z ważniejszym działań w zakresie pozycjonowania strony.

Wpływ na pozycję mają też czynniki techniczne. Chodzi tu np. o szybkość wczytywania strony oraz jej responsywność.

Widoczność i branding

Większość użytkowników podświadomie zakłada, że wysoka pozycja na stronie wynikowej jest oznaką autorytetu firmy. To przecież oczywiste, że firma nie znalazła by się w czołówce rankingu wyszukiwania, gdyby nie była najlepsza w swojej dziedzinie.

Poprawienie widoczności i przyciągnięcie odpowiedniego ruchu na Twoją stronę to dwa pierwsze kroki do sukcesu w SEO. Następny to pomiar korzyści wynikających ze zdobycia tego ruchu w celu dowiedzenia się, czy zostały osiągnięte podstawowe cele biznesowe. W przypadku niektórych przedsiębiorstw celem jest generowanie sprzedaży, zdobywanie potencjalnych klientów i wpływy z reklam. Celem SEO nie jest wygenerowanie samego ruchu, ale ruchu, który może przynieść zysk. Niezależnie od tego, czy sprzedajesz produkty i usługi, czy reklamujesz markę, dobrze przygotowana strategia SEO powinna poskutkować wysokim zwrotem z inwestycji.

Każdy plan SEO powinien być ustalony indywidualnie

Każdy plan pozycjonowania strony internetowej powinien być ustalany indywidualnie. Projektowanie witryny należy zacząć od ustalenia do kogo jest kierowana. Przy definiowaniu strategii pozycjonowania Twojej strony będziemy brać pod uwagę następujące czynniki:

→ co Twoja firma ma promować – skuteczne praktyki SEO wymagają pełnego zrozumienia zasad działania twojej branży
→ docelową grupę odbiorców
→ aktualną treść witryny – aby zdobyć pierwsze miejsce Twoja witryna musi zawierać wartościowe, nie publikowane nigdzie indziej treści, które odróżnią Cię od konkurencji
→ poziom konkurencji
→ markę
→ łatwość zmodyfikowania treści i struktury strony

Pozycjonowanie Stron Łódź – planowanie SEO

→ o pozycji strony internetowej w wyszukiwarce decyduje jej popularność, najwyżej listy znajdują się strony najczęściej odwiedzane przez internautów, czyli najlepsze

→ miejsce Twojej strony w rankingu wyszukiwań ma kluczowy wpływ na liczbę odwiedzin Twojej strony

→ twoja strona internetowa musi być ukierunkowana na odbiorcę, który jest najbardziej zainteresowany Twoją ofertą i na którym najbardziej Ci zależy

→ wyszukiwarki internetowe oceniają zawartość strony internetowej. Najogólniej, wyszukiwarki wykonują szczegółową analizę słów i fraz, które pojawiają się na stronie, a następnie tworzą mapę tych danych , której używają do oceny, czy wyświetlić daną stronę w rezultatach, gdy użytkownik wprowadzi odpowiadające tej frazie zapytanie

→ treść na stronie powinna być przede wszystkim wartościowa, napisana w języku, którego ludzie używają podczas wyszukiwania. Wyszukiwarki potrafią też zmierzyć jakość i wyjątkowość zawartości strony

Szczegółowa analiza Twojej strony

Raporty Google Analytics dostarczają danych o użytkownikach Twojej strony, informując o:

→ źródłach pozyskania ruchu (skąd pochodzą użytkownicy odwiedzający Twoją witrynę)

→ odbiorcach – potencjalnych klientach (kim są, czego szukają)

→ ich zachowaniu na Twojej stronie (co ich zainteresowało, gdzie klikali)

→ wpływie mediów społecznościowych na ruch na Twojej stronie

→ skuteczności Twoich działań promocyjnych

Twoja strona istnieje po coś – cel to podstawowy wyznacznik skuteczności działań

Nasi specjaliści od Google AdWords i Google Analytics dokonają szczegółowej interpretacji raportu oraz udzielą praktycznych wskazówek, które podniosą użyteczność Twojej witryny. Pozycjonowanie stron Łódź to kompleksowa usługa z zakresu analityki SEO, oraz pełnego marketingu internetowego dla klientów z Łodzi.

Pozycjonowanie regionalne dedykowane jest firmom, które chcą wyświetlać się w wynikach wyszukiwania po wpisaniu słów kluczowych zawierających nazwę miasta lub  (np. strony internetowe łódź, pozycjonowanie łódź).

W naszych działaniach nie ograniczamy się jedynie do pozycjonowania lokalnego. Pakiety pozycjonowania ogólnopolskiego, dedykowane są firmom działających na terenie całej Polski. Mamy tu na myśli ogólne frazy kluczowe (np. panele fotowoltaiczne, hurtownia odzieży damskiej).

Skorzystaj z gotowych rozwiązań lub wybierz pakiet dedykowany

Pakiet Podstawowy
miesięcznie
420 zł
Do 5 fraz kluczowych
Audyt strony
Marketing szeptany - 20 wpisów
Linki pozycjonujące - 20
Publikacja 1 artykułu sponsorowanego
Analiza danych z Google Search Console
Analiza statystyk w Google Analytics
Przesłanie raportów miesięcznych
Keyword Research
Monitorowanie ewentualnych problemów ze stroną
Umowa na czas nieokreślony
Miesięczny okres wypowiedzenia
wybierz ofertę
Pakiet Dedykowany
miesięcznie
od 1500 zł
Ilość fraz kluczowych - powyżej 10
Audyt strony
Marketing szeptany - powyżej 30 wpisów
Linki pozycjonujące - powyżej 30
Publikacja 2-3 artykułów sponsorowanych
Analiza danych z Google Search Console
Analiza statystyk w Google Analytics
Przesłanie raportów miesięcznych
Keyword Research
Monitorowanie ewentualnych problemów ze stroną
Umowa na czas nieokreślony
Miesięczny okres wypowiedzenia
wybierz ofertę