Reklama w social media, prowadzenie Fanpage

Wysoka pozycja w wyszukiwarce to marzenie każdego właściciela strony internetowej. Niezależnie czy wybierzesz pozycjonowanie lokalne czy pozycjonowanie stron www ogólnokrajowe, musisz sobie zdawać sprawę, że na pozycję Twojej firmy w wynikach wyszukiwania ma wpływ bardzo wiele czynników. Aktywne profile w Social Media odgrywają dużą rolę w pozycjonowaniu strony.

reklama-w-social-media

Silna reprezentacja w mediach społecznościowych jest jak posiadanie dobrego kanału marketingowego

  • zarezerwuj nazwy Twojej marki i profilu na wszystkich głównych portalach społecznościowych: Facebook, Twitter, Google+, You Tube, Google Moja Firma
  • największym na świecie social media jest Facebook, każdego dnia pojawia się na nim ok 6,5 miliarda wpisów
  • silna obecność na Facebooku pomaga w budowie reputacji i zwiększaniu widoczności w Internecie, więc pośrednio wpływa na pozycję Twojej firmy w wynikach wyszukiwania Google
  • treść o wysokiej jakości naturalnie przyciąga odnośniki do zawierającej ją strony. A pamiętajmy o tym, że linki wciąż są ważnym czynnikiem w procesie pozycjonowania witryny
  • facebook oferuje szeroki wybór funkcji reklamowych, za pomocą których można znacznie rozszerzyć zasięg odbiorców
  • publikując dobrej jakości treść i polecając ją w portalach społecznościowych, można szybko dotrzeć do dużej liczby blogerów i przedstawicieli mediów, a co za tym idzie zdobyć cenne odnośniki z ich stron internetowych
  • wielu specjalistów uważa, że sygnały dotyczące aktywności użytkowników są ważnym czynnikiem przy ustalaniu pozycji strony

Media społecznościowe mogą na wiele sposobów wpłynąć na wyniki wyszukiwania

  • media społecznościowe mogą stanowić tani w eksploatacji kanał obsługi klienta. Ludzie, którzy zauważają aktywną i skuteczną obsługę klienta , będą cenić relację z Twoją firmą jeszcze bardziej
  • klienci, którzy czują silną więź z marką, pomagają firmie reklamować jej usługi innym osobom w sieci
  • wyszukiwarki rozpoznają linki publikowane na Facebooku i Twitterze, użycie słów kluczowych ma dużą wartość dla Google
  • kto skutecznie posługuje się mediami społecznościowymi, zdobywa relacje pozwalające zwiększyć zasięg marki, autorytet i poziom zaufania. Aby uzyskać uznanie danej społeczności, należy stać się jej wartościowym członkiem

Mogą Cię również zainteresować:

CRM – co to jest system CRM?

Crowdfunding – co to właściwie jest finansowanie społecznościowe?

Brief – co to jest brief i jak go stworzyć?

Reklama na Facebooku

Strona internetowa
od 1500 zł

Projektowanie oraz tworzenie stron internetowych WordPress

TAGI:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Polecane artykuły
opinie-z-google

Strona internetowa
od 1500 zł

Projektowanie oraz tworzenie stron internetowych WordPress

Sklep internetowy
od 6000 zł

Projektowanie oraz tworzenie sklepów internetowych WooCommerce

Pozycjonowanie SEO
od 550 zł

Pozycjonowanie stron oraz sklepów internetowych w Google

Projektowanie logo
od 625 zł

Tworzymy projekty logo, zapadające w pamięć

Wyceń stronę internetową

Cennik