Reklama w social media, prowadzenie Fanpage

Silna reprezentacja w mediach społecznościowych jest jak posiadanie dobrego kanału marketingowego

  • zarezerwuj nazwy Twojej marki i profilu na wszystkich głównych portalach społecznościowych: Facebook, Twitter, Google+, You Tube, Google Moja Firma
  • największym na świecie social media jest Facebook, każdego dnia pojawia się na nim ok 6,5 miliarda wpisów
  • silna obecność na Facebooku pomaga w budowie reputacji i zwiększaniu widoczności w internecie, więc pośrednio wpływa na pozycję Twojej firmy w wynikach wyszukiwania Google
  • treść o wysokiej jakości naturalnie przyciąga odnośniki do zawierającej ją strony. A pamiętajmy o tym, że linki wciąż sa ważnym czynnikiem w procesie pozycjonowania witryny
  • facebook oferuje szeroki wybór funkcji reklamowych, za pomocą których można znacznie rozszerzyć zasięg odbiorców
  • publikując dobrej jakości treść i polecając ją w portalach społecznościowych, można szybko dotrzeć do dużej liczby blogerów i przedstawicieli mediów, a co za tym idzie zdobyć cenne odnośniki z ich stron internetowych
  • wielu specjalistów uważa, że sygnały dotyczące aktywności użytkowników są ważnym czynnikiem przy ustalaniu pozycji strony

Media społecznościowe mogą na wiele sposobów wpłynąć na wyniki wyszukiwania

  • media społecznościowe mogą stanowić tani w eksploatacji kanał obsługi klienta. Ludzie, którzy zauważają aktywną i skuteczną obsługę klienta , będą cenić relację z Twoją firmą jeszcze bardziej
  • klienci, którzy czują silną więź z marką, pomagają firmie reklamować jej usługi innym osobom w sieci
  • wyszukiwarki rozpoznają linki publikowane na Facebooku i Twitterze, użycie słów kluczowych ma dużą wartość dla Google
  • kto skutecznie posługuje się mediami społecznościowymi, zdobywa relacje pozwalające zwiększyć zasięg marki, autorytet i poziom zaufania. Aby uzyskać uznanie danej społeczności, należy stać się jej wartościowym członkiem