Pozycjonowanie strony w Google

Pozycjonowanie strony w Google – dlaczego to takie ważne? Masz już własną stronę firmową bądź wizytówkę w serwisie internetowym, a klientów nadal nie przybywa? Zastanawiasz się dlaczego? Przecież strona prezentuje się doskonale, zawiera pełen spis oferowanych produktów i dane kontaktowe. Odpowiedź jest prosta. Na 99% Twojej strony albo w ogóle nie ma w wyszukiwarkach internetowych, albo znajduje się ona na zbyt dalekich pozycjach, aby internauci na nią dotarli. A jeśli nie można jej znaleźć – to tak jakby nie istniała.

Przewaga Google nad pozostałymi wyszukiwarkami jest ogromna, gdyż korzysta z niej prawie 90% internautów w Polsce.

A teraz zastanów się – czy stać Cię na to, aby rezygnować z tysięcy, jak nie milionów potencjalnych klientów, którzy mogliby trafić na Twoją stronę przez wyszukiwarki? Liczby mówią same za siebie – Twoja strona musi być widoczna w wyszukiwarkach.

Jak widzisz, posiadanie strony firmowej czy wizytówki to dopiero pierwszy krok w kierunku zaistnienia Twojej firmy w Internecie. Kolejnym powinna być promocja strony w wyszukiwarkach. Już za chwilę dowiesz się, jak sprawić, abyś właśnie Ty zyskiwał nowych klientów, a nie Twoja konkurencja.

Pozycjonowanie strony w Google

Promocja strony w Internecie powinna rozpocząć się od jej pozycjonowania w Google W dużym skrócie pozycjonowanie strony w Google to działania zmierzające do uzyskania jak najwyższych pozycji strony w wyszukiwarkach po wpisaniu zmniejsza. Jeśli jednak strona Twojego sklepu znajduje się poza pierwszą 20, a czasem nawet 10, najprawdopodobniej właśnie straciłeś klienta, który dokonał zakupu na stronie konkurencji. To na nią będzie wracał za każdym razem, kiedy będzie potrzebował kolejnego sprzętu komputerowego i to ją poleci znajomym właśnie dlatego, że trafił na tę stronę wcześniej niż na Twoją.

Pozycjonowanie strony w Google – dobór słów kluczowych

Pozycjonowanie strony w Google to również dobór odpowiednich słów kluczowych – cały sukces pozycjonowania leży w odpowiednim doborze słów kluczowych – słów charakterystycznych dla prowadzonej przez Ciebie działalności, po których wpisaniu Twoja strona ma się pojawiać na wysokich pozycjach w wyszukiwarkach internetowych. Konieczne jest więc, aby już na początku prac nad stroną określić grupę docelową, do której chcesz trafić. Tylko dzięki temu można dobrać słowa, które są wpisywane przez internautów szukających Twoich produktów bądź usług, a nie produktów podobnych bądź usług oferowanych na  terenie innych miejscowości.

Pozycjonowanie strony w Google – aby strona pojawiała się w wyszukiwarkach na wysokich pozycjach, zazwyczaj nie wystarcza sama optymalizacja, gdyż do Twojej strony muszą prowadzić odnośniki (linki) z innych stron. Najlepsze wyniki daje umieszczenie ich na stronach o tej samej bądź zbliżonej tematyce – nie tylko dlatego, że taki link ma największą wartość, ale również dlatego, że wzrasta wtedy prawdopodobieństwo jego kliknięcia (np. link do sklepu komputerowego będzie bardziej skuteczny, jeśli zostanie umieszczony na stronie o komputerach, aniżeli o książkach czy modzie). Istotne jest, aby w opisie linków (tekście wyświetlanym jako link – tzw. anchor text) pojawiały się interesujące Cię słowa kluczowe, czyli np. pozycjonowanie Łódź. Dzięki temu wskazujesz, czego dotyczy Twoja strona i kładziesz nacisk na wybrane słowa, co wpływa na podwyższenie pozycji Twojej strony po ich wpisaniu w wyszukiwarce.

Koniecznie sprawdź naszą ofertę: skuteczne pozycjonowanie stron – z gwarancją wyników!

CO NAS WYRÓŻNIA?

Tworzymy nowoczesne strony internetowe Łódź w systemie WordPress! Oferujemy najwyższą jakość, atrakcyjną cenę i szybki czas realizacji.

NASZ ZESPÓŁ TWORZĄ SPECJALIŚCI

e-marketingu i reklamy
copywritingu
pozycjonowania SEO, SEM
webdesigner, webdeweloper

NASZ ZASIĘG

Łódź
Warszawa
Wrocław
Poznań
Kraków
Katowice
Gdańsk
Szczecin

KONTAKT Z NAMI

AGENCJA INTERAKTYWNA AW PROJEKT
Łódź 90-307, Piłsudskiego 25
Warszawa 01-307, Rayskiego 7
tel: +48 887-587-387
email: [email protected]

strony internetowe łódź_logo facebook