Pozycjonowanie strony w Google

Masz już własną stronę firmową bądź wizytówkę w serwisie internetowym, a klientów nadal nie przybywa? Zastanawiasz się dlaczego? Przecież strona prezentuje się doskonale, zawiera pełen spis oferowanych produktów i dane kontaktowe. Odpowiedź jest prosta. Na 99% Twojej strony albo w ogóle nie ma w wyszukiwarkach internetowych, albo znajduje się ona na zbyt dalekich pozycjach, aby internauci na nią dotarli. A jeśli nie można jej znaleźć – to tak jakby nie istniała. Przewaga Google nad pozostałymi wyszukiwarkami jest ogromna, gdyż korzysta z niej prawie 90% internautów w Polsce. Tworzenie stron internetowych oraz tworzenie sklepów internetowych to zadanie dla profesjonalnej agencji interaktywnej.

A teraz zastanów się – czy stać Cię na to, aby rezygnować z tysięcy, jak nie milionów potencjalnych klientów, którzy mogliby trafić na Twoją stronę przez wyszukiwarki? Liczby mówią same za siebie – Twoja strona musi być widoczna w wyszukiwarkach.

Jak widzisz, posiadanie strony firmowej czy wizytówki to dopiero pierwszy krok w kierunku zaistnienia Twojej firmy w Internecie. Kolejnym powinna być promocja strony w wyszukiwarkach. Już za chwilę dowiesz się, jak sprawić, abyś właśnie Ty zyskiwał nowych klientów, a nie Twoja konkurencja.

pozycjonowanie-strony-w-google

Pozycjonowanie strony w Google – dlaczego to takie ważne? 

Promocja strony w Internecie powinna rozpocząć się od jej pozycjonowania w Google W dużym skrócie pozycjonowanie strony w Google to działania zmierzające do uzyskania jak najwyższych pozycji strony w wyszukiwarkach po wpisaniu zmniejsza. Jeśli jednak strona Twojego sklepu znajduje się poza pierwszą 20, a czasem nawet 10, najprawdopodobniej właśnie straciłeś klienta, który dokonał zakupu na stronie konkurencji. To na nią będzie wracał za każdym razem, kiedy będzie potrzebował kolejnego sprzętu komputerowego i to ją poleci znajomym właśnie dlatego, że trafił na tę stronę wcześniej niż na Twoją.

Pozycjonowanie strony w Google – dobór słów kluczowych

Pozycjonowanie strony w Google to również dobór odpowiednich słów kluczowych – cały sukces pozycjonowania leży w odpowiednim doborze słów kluczowych – słów charakterystycznych dla prowadzonej przez Ciebie działalności, po których wpisaniu Twoja strona ma się pojawiać na wysokich pozycjach w wyszukiwarkach internetowych. Konieczne jest więc, aby już na początku prac nad stroną określić grupę docelową, do której chcesz trafić. Tylko dzięki temu można dobrać słowa, które są wpisywane przez internautów szukających Twoich produktów bądź usług, a nie produktów podobnych bądź usług oferowanych na  terenie innych miejscowości.

Pozycjonowanie strony w Google – aby strona pojawiała się w wyszukiwarkach na wysokich pozycjach, zazwyczaj nie wystarcza sama optymalizacja, gdyż do Twojej strony muszą prowadzić odnośniki (linki) z innych stron. Najlepsze wyniki daje umieszczenie ich na stronach o tej samej bądź zbliżonej tematyce – nie tylko dlatego, że taki link ma największą wartość, ale również dlatego, że wzrasta wtedy prawdopodobieństwo jego kliknięcia (np. link do sklepu komputerowego będzie bardziej skuteczny, jeśli zostanie umieszczony na stronie o komputerach, aniżeli o książkach czy modzie). Istotne jest, aby w opisie linków (tekście wyświetlanym jako link – tzw. anchor text) pojawiały się interesujące Cię słowa kluczowe, czyli np. pozycjonowanie Łódź. Dzięki temu wskazujesz, czego dotyczy Twoja strona i kładziesz nacisk na wybrane słowa, co wpływa na podwyższenie pozycji Twojej strony po ich wpisaniu w wyszukiwarce.

Koniecznie sprawdź naszą ofertę: skuteczne pozycjonowanie stron www oraz pozycjonowanie lokalne – z gwarancją wyników!


Mogą Cię również zainteresować:

CRM – co to jest system CRM?

Crowdfunding – co to właściwie jest finansowanie społecznościowe?

Brief – co to jest brief i jak go stworzyć?

Reklama na Facebooku

Strona internetowa
od 1500 zł

Projektowanie oraz tworzenie stron internetowych WordPress

TAGI:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Polecane artykuły
opinie-z-google

Strona internetowa
od 1500 zł

Projektowanie oraz tworzenie stron internetowych WordPress

Sklep internetowy
od 6000 zł

Projektowanie oraz tworzenie sklepów internetowych WooCommerce

Pozycjonowanie SEO
od 550 zł

Pozycjonowanie stron oraz sklepów internetowych w Google

Projektowanie logo
od 625 zł

Tworzymy projekty logo, zapadające w pamięć

Wyceń stronę internetową

Cennik