[vc_row][vc_column][ut_page_title align=”left” title_linebreak_mobile=”on” lead_linebreak_mobile=”on” title_font_source=”google” title_google_fonts=”font_family:Poppins%3A100%2C100italic%2C200%2C200italic%2C300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C500%2C500italic%2C600%2C600italic%2C700%2C700italic%2C800%2C800italic%2C900%2C900italic|font_style:600%20bold%20regular%3A600%3Anormal” font_size=”desktop_large=global&desktop_small=global&tablet=global&mobile=global” line_height=”desktop_large=global&desktop_small=global&tablet=global&mobile=global” title_letter_spacing=”desktop_large=global&desktop_small=global&tablet=global&mobile=global”]Audyty automatyczne i audyty SEO przeprowadzane przez agencję są dwoma sposobami na sprawdzanie stanu naszej strony internetowej pod kątem pozycjonowania. Każde rozwiązanie znacząco różni się od siebie i w rzeczywistości są one swoimi przeciwstawnymi lustrzanymi odbiciami. Oba typy audytów mogą jednak pomagać pozycjonować nam naszą stronę internetową i analizować ją oraz diagnozować. W tym tekście przedstawiamy pokrótce wszystkie najważniejsze informacje zarówno o audytach automatycznych jak i agencyjnych, ich zalety, a także odpowiadamy na pytanie, który z tych audytów warto wybrać.[/ut_page_title][ut_animated_image image=”15158″ size=”full” custom_width=”” custom_height=”” custom_crop=”on” image_opacity=”100″ image_border_radius=”0″ align=”left” align_tablet=”inherit” align_mobile=”center” link_type=”none” lightbox_size=”hd” link=”” lightbox_iframe=”” hide_image_title=”yes” hover=”no” caption_style=”” caption_content=”caption” custom_caption=”” custom_caption_small=”” caption_transform=”” caption_font_weight=”” caption_letter_spacing=”0″ caption_font_size=”” caption_line_height=”” caption_color=”” caption_background=”” caption_below=”no” caption_below_transform=”” caption_below_font_weight=”bold” caption_below_letter_spacing=”0″ caption_below_font_size=”” caption_below_line_height=”” caption_below_color=”” image_offset=”no” image_zoom=”yes” shadow=”no” shadow_canvas_color=”” shadow_color=”” revealfx=”off” revealfx_color=”” revealfx_direction=”lr” revealfx_delay=”0″ revealfx_duration=”750″ glitch_transparent=”off” glitch_effect=”none” glitch_effect_transparent=”none” permanent_glitch=”on” accent_1=”” accent_2=”” accent_3=”” rotation=”0″ rotation_tablet_change=”off” rotation_tablet=”0″ rotation_mobile_change=”off” rotation_mobile=”0″ effect=”” animation_duration=”” animate_once=”yes” animate_tablet=”false” animate_mobile=”false” delay=”false” delay_timer=”” class=”” cursor_skin=”inherit” css=””][ut_fancy_list values=”%5B%7B%22icon%22%3A%22fa%20fa-check%22%2C%22title%22%3A%22Audyty%20agencyjne%20i%20ich%20zalety%22%2C%22title_is_bold%22%3A%22false%22%2C%22title_extend_is_bold%22%3A%22false%22%2C%22is_link%22%3A%22true%22%2C%22link%22%3A%22url%3Ahttps%253A%252F%252Fawprojekt-art.pl%252Fporownanie-audytow-automatycznych-i-w-agencjach-seo%252F%2523audyty%2520agencyjne%2520i%2520ich%2520zalety%7Ctitle%3Abezpiecze%25C5%2584stwo%2520witryny%7C%7C%22%7D%2C%7B%22icon%22%3A%22fa%20fa-check%22%2C%22title%22%3A%22Audyty%20automatyczne%20i%20ich%20plusy%22%2C%22title_is_bold%22%3A%22false%22%2C%22title_extend_is_bold%22%3A%22false%22%2C%22is_link%22%3A%22true%22%2C%22link%22%3A%22url%3Ahttps%253A%252F%252Fawprojekt-art.pl%252Fporownanie-audytow-automatycznych-i-w-agencjach-seo%252F%2523audyty%2520automatyczne%2520i%2520ich%2520plusy%7Ctitle%3Abezpiecze%25C5%2584stwo%2520witryny%7C%7C%22%7D%2C%7B%22icon%22%3A%22fa%20fa-check%22%2C%22title%22%3A%22Kt%C3%B3ry%20typ%20audytu%20warto%20wybra%C4%87%22%2C%22title_is_bold%22%3A%22false%22%2C%22title_extend_is_bold%22%3A%22false%22%2C%22is_link%22%3A%22true%22%2C%22link%22%3A%22url%3Ahttps%253A%252F%252Fawprojekt-art.pl%252Fporownanie-audytow-automatycznych-i-w-agencjach-seo%252F%2523kt%25C3%25B3ry%2520typ%2520audytu%2520warto%2520wybra%25C4%2587%7Ctitle%3Abezpiecze%25C5%2584stwo%2520witryny%7C%7C%22%7D%5D” icon_color=”#ff3f00″][/vc_column][/vc_row][vc_row el_id=”audyty agencyjne i ich zalety”][vc_column][ut_header align=”left” title_linebreak_mobile=”on” lead_linebreak_mobile=”on” title_font_source=”google” title_google_fonts=”font_family:Poppins%3A100%2C100italic%2C200%2C200italic%2C300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C500%2C500italic%2C600%2C600italic%2C700%2C700italic%2C800%2C800italic%2C900%2C900italic|font_style:600%20bold%20regular%3A600%3Anormal” font_size=”desktop_large=global&desktop_small=global&tablet=global&mobile=global” line_height=”desktop_large=global&desktop_small=global&tablet=global&mobile=global” title_letter_spacing=”desktop_large=global&desktop_small=global&tablet=global&mobile=global” title=”Audyty agencyjne i ich zalety.”][/ut_header][vc_column_text]Audyty agencyjne to audyty stron internetowych przeprowadzone przez agencje SEO. Są one wykonywane przez żywe osoby – specjalistów i pracowników pracujących w danej agencji. Na rynku audyty SEO oferują wszystkie agencje SEO czy sporo agencji interaktywnych i marketingowych. Ich ceny przeważnie wahają się w granicach kilkuset złotych, choć ostateczny koszt zależy od wielkości witryny, zakresu sprawdzenia strony czy oferty danej firmy. Audyty agencyjne polegają na przekazaniu dostępu do strony internetowej pracownikom agencji, którzy sprawdzą wszystkie jej elementy wpływające na SEO ręcznie i osobiście. Agencje Interaktywna takie jak nasza, które oferują pozycjonowanie stron www w pakiecie uwzględniają wykonanie profesjonalnego audytu strony.

Mogą zrobić to zarówno kompleksowo na wszystkich płaszczyznach lub skupić się jedynie np. na mobilnej wersji strony, analizie słów kluczowych czy szybkość działania. Efektem audytu, który trwa najczęściej kilka – kilkanaście dni jest stworzenie raportu, w którym agencja przedstawia wykonane prace oraz wyniki. W raporcie zawarte są też często rekomendacje czy wskazówki co do rozwoju lub naprawy strony internetowej.

Plusem audytów agencyjnych przede wszystkim jest ich jakość. Jest ona niezastąpiona i nieporównywalna z żadnymi innymi sposobami monitorowania strony. Dzieje się tak ze względu na to, iż naszą witrynę sprawdzają żywe osoby mające wiedzę oraz doświadczenie i potrafiące sprawdzać witryny pod odpowiednim kątem, analizować dane czy interpretować wyniki. Plusem takich audytów jest również dostosowanie ich do strony internetowej i jej potrzeb. Audyty agencyjne możemy również zamówić w wielu miejscach oraz bezproblemowo zlecić pracę nawet jeśli nie znamy się na pozycjonowaniu. Plusem audytów agencyjnych jest również możliwość porozmawiania ze specjalistami. Bardzo często taka rozmowa jest wartością dodaną do całego audytu i pomoże nam rozwiązać wiele trudnych kwestii związanych z pozycjonowaniem. Profesjonalne agencje oferujące tworzenie stron internetowych wykonują audyty SEO w standardzie.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row el_id=”audyty automatyczne i ich plusy”][vc_column][ut_header align=”left” title_linebreak_mobile=”on” lead_linebreak_mobile=”on” title_font_source=”google” title_google_fonts=”font_family:Poppins%3A100%2C100italic%2C200%2C200italic%2C300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C500%2C500italic%2C600%2C600italic%2C700%2C700italic%2C800%2C800italic%2C900%2C900italic|font_style:600%20bold%20regular%3A600%3Anormal” font_size=”desktop_large=global&desktop_small=global&tablet=global&mobile=global” line_height=”desktop_large=global&desktop_small=global&tablet=global&mobile=global” title_letter_spacing=”desktop_large=global&desktop_small=global&tablet=global&mobile=global” title=”Audyty automatyczne i ich plusy”][/ut_header][vc_column_text]Audyty automatyczne to darmowe audyty na specjalnych serwisach internetowych. Umożliwiają one sprawdzenie strony przez roboty i uzyskanie standardowego raportu, który zawiera ok. kilkudziesięciu elementów. Są to najpopularniejsze dane i statystyki możliwe do sprawdzania publiczne bez dostępu do strony, które są podawane wraz z normami oraz wynikiem naszej strony internetowej. Sam audyt wykonuje się bardzo prosto poprzez wklejenie adresu URL w odpowiednie okienko, a raport gotowy jest w ciągu kilkudziesięciu sekund.

Audyty automatyczne przede wszystkim są darmowe, dzięki czemu nie musimy wydawać żadnych środków na sprawdzenie witryny. Oprócz tego głównego i największego plusa audytów automatycznych sporą zaletą jest również ich szybkość i niezobowiązująca forma. Możemy przeprowadzać je wielokrotnie oraz w takich momentach kiedy uważamy to za stosowne – nawet kilka razy w miesiącu. Możemy również zrobić to samodzielnie i nie musimy znać się na SEO czy pozycjonowaniu. Audyty automatyczne dostarczają czytelnych informacji i choć są to podstawowe dane, mogą dokładnie ukazać nam, z którym elementem witryny mamy największy problem pod kątem pozycjonowania.

audyty seo www
audyty seo www

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row el_id=”który typ audytu warto wybrać”][vc_column][ut_header align=”left” title_linebreak_mobile=”on” lead_linebreak_mobile=”on” title_font_source=”google” title_google_fonts=”font_family:Poppins%3A100%2C100italic%2C200%2C200italic%2C300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C500%2C500italic%2C600%2C600italic%2C700%2C700italic%2C800%2C800italic%2C900%2C900italic|font_style:600%20bold%20regular%3A600%3Anormal” font_size=”desktop_large=global&desktop_small=global&tablet=global&mobile=global” line_height=”desktop_large=global&desktop_small=global&tablet=global&mobile=global” title_letter_spacing=”desktop_large=global&desktop_small=global&tablet=global&mobile=global” title=”Który typ audytu warto wybrać?”][/ut_header][vc_column_text]Niestety nie ma jedynej i najlepszej odpowiedzi na to pytanie. W każdej sytuacji wybór może okazać się inny. Audyty agencyjne przeprowadzane przez specjalistów zdecydowanie warto wybierać w kluczowych momentach dla strony internetowej. Będzie to zakup witryny, jej stworzenie czy wdrożenie poważnych zmian. Audyty agencyjne są bardziej szczegółowe od tych automatycznych i pozwalają kompleksowo sprawdzić, w jakim stanie aktualnie znajduje się witryna. W kluczowych momentach dla strony będzie to bardzo ważne i pomoże wybrać odpowiedni kierunek pozycjonowania, a także upewnić się, że nasze działania będą skuteczne, efektywne i nic nie będzie ich blokowało. Wykonywane audyty przez agencje są też wskazane regularnie co kilka — kilkanaście miesięcy. Dzięki temu będziemy mogli regularnie sprawdzać stan naszej strony pod kątem SEO i wprowadzać potrzebne zmiany. Audyty agencyjne są również wskazane jeśli prowadzimy strony internetowe, które zarabiają sporą ilość pieniędzy. Mogą być to być sklepy internetowe czy serwisy firmowe walczące o najwyższe pozycje. W takich sytuacjach sprawdzenie serwisu przez specjalistę będzie nieodzownym elementem pozycjonowania i nic nie zastąpi dokładnego audytu.

Audyty agencyjne warto również wybierać jeśli chcemy sprawdzić inną agencję, która zajmuje się pozycjonowaniem naszej strony internetowej. Jest to dobre posunięcie zwłaszcza jeśli wydajemy na pozycjonowanie bardzo duże sumy pieniędzy i chcemy być pewni, że są one właściwie wykorzystywane, a my otrzymujemy obiecane w umowie profity.

Audyt automatyczne w sieci z kolei są dobrym rozwiązaniem jeśli prowadzimy stronę samodzielnie i nie jest ona witryną komercyjną, a nam nie zależy na bezwzględnym walczeniu o każdą pozycję w rankingu Google. W takich sytuacjach dla na naszej witryny w zupełności wystarczą audyty podstawowe i średniozaawansowane, dzięki czemu będziemy mogli wprowadzić odpowiednie zmiany na ich podstawie. Audyty automatyczne warto wykonywać również regularnie, aby na bieżąco monitorować sytuację, gdzie co kilka dni możemy sprawdzać postępy w pozycjonowaniu, nie płacąc za to. Audyty automatyczne z racji darmowości są alternatywą dla audytów agencyjnych i mogą służyć osobom, które nie posiadają zbyt dużego budżetu na pozycjonowanie, a chcą rzetelnie do niego podchodzić. Nawet niepełne dane będą lepsze od pozycjonowania strony bez jakiegokolwiek sprawdzania.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ut_social_share_bar share_text=”Udostępnij”][/vc_column][/vc_row]