1 czerwca, 2022 AW PROJEKT

Czym jest website design?

Pozycjonowanie lokalne takie jak pozycjonowanie stron Warszawa to proces poprawy widoczności w wyszukiwarkach dla lokalnych firm, głównie tych z tradycyjnymi lokalizacjami. Postępując zgodnie z lokalnymi najlepszymi praktykami SEO, firmy mogą poprawić ruch organiczny z wyszukiwań przeprowadzanych przez klientów w pobliskich obszarach.

Aby zbierać informacje na potrzeby wyszukiwania lokalnego, wyszukiwarki opierają się na takich sygnałach, jak treści lokalne, strony profili społecznościowych, linki i cytaty, aby dostarczać użytkownikowi najtrafniejsze wyniki lokalne.

Dzięki lokalnemu SEO firmy mogą wykorzystać to do pozycjonowania swoich produktów i usług wśród lokalnych potencjalnych klientów i klientów, którzy ich szukają. W pozycjonowaniu lokalnym ustawia się słowa kluczowe z uwzględnieniem danego miasta jak np. “pozycjonowanie stron Łódź”.

Optymalizuj pod kątem Google Moja Firma

Optymalizuj pod kątem Google Moja Firma.
Google Moja Firma stała się creme de la creme wyszukiwania lokalnego – ponieważ Google, co zrozumiałe, najwygodniej udostępnia treści, które może obsługiwać i weryfikować, Google Moja Firma jest ich narzędziem, które pomaga Twojej firmie spełniać potrzeby Google.

Aby upewnić się, że jesteś zoptymalizowany pod kątem Google Moja Firma, musisz:

  • Utwórz i zweryfikuj stronę Google Moja Firma
  • Korzystaj z Postów Google na swoim koncie
  • Zachęć swoich klientów do dzielenia się opiniami online
  • Odpowiadaj autentycznie na recenzje, określając lokalizację. Na przykład: „Doceniamy
  • Twoją opinię na temat [produktu/usługi] w [miasto, stan]. Cenimy Twój wkład i czekamy na ponowną współpracę. Dziękuję od zespołu [pełna nazwa firmy]”.
  • Jeśli Google może zweryfikować Twoją firmę jako autentyczną, wyszukiwarka może potencjalnie nagrodzić Twoją firmę pożądanym miejscem na pasku bocznym w wyszukiwarce lokalnej Google.

Nie rób tego tylko dla SEO. Posiadając recenzje i aktualizując swoje dane kontaktowe i godziny pracy, poprawiasz wrażenia, że ​​potencjalni klienci mogą Cię znaleźć. Znajdowanie aktualnych informacji jest ważne dla konsumentów, teraz bardziej niż kiedykolwiek, ze względu na zakłócenia w zachowaniach zakupowych konsumentów i działalności biznesowej w 2020 roku.

Aby dowiedzieć się więcej o korzystaniu z Google Moja Firma, zapoznaj się z naszym pełnym postem tutaj.

Angażuj się w mediach społecznościowych i dodawaj posty do Google Moja Firma.

Google uważa, że treści udostępniane w mediach społecznościowych są teraz ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej.

Teraz, gdy masz już piękną stronę Google Moja Firma, udostępnij ją w mediach społecznościowych, jeszcze bardziej dostosowując serwisy społecznościowe i wyszukiwania.

Zoptymalizuj adres URL, tagi tytułu, nagłówki, opis meta i treść.

Jeśli chodzi o treść, każdy nowy post na blogu to nowa zaindeksowana strona Twojej witryny, nowa strona, na którą można kierować wyszukiwane wyrażenie geograficzne, oraz nowa możliwość znalezienia się na stronach wyników wyszukiwania (SERP).

Za każdym razem, gdy piszesz treść, musisz zoptymalizować treść pod kątem wyszukiwarek, używając słów kluczowych o dużej objętości w adresie URL, tytule, nagłówku, meta opisie i treści. Jeśli masz problemy z wymyśleniem treści ukierunkowanych geograficznie, rozważ wyróżnienie historii sukcesu klientów i studiów przypadku.

Twórz treści lokalne.

Google staje się coraz mądrzejszy, co oznacza, że twórcy treści mogą teraz naprawdę pisać dla użytkowników, a nie dla wyszukiwarek. Ale chociaż pisanie na tematy ogólne przyciągnie szeroki tłum, czasami ważniejsze jest skupienie się i pisanie o nowościach lokalnych lub branżowych, aby przyciągnąć lokalną publiczność.

Bądź lokalnym organem dla swojej branży, promując lokalne spotkania branżowe, wiadomości, pracowników i inne treści edukacyjne na swoim blogu. Pomyśl o najważniejszych treściach, które wykraczają poza to, co sprzedaje Twoja firma.

Na przykład, jeśli jesteś lokalną firmą ochroniarską i próbujesz przyciągnąć firmy, które są nowe w okolicy, utwórz przydatne źródło, aby te firmy dobrze zapoznały się z Twoim miastem. Mapa lokalnych dostawców usług lub kalendarz wydarzeń obejmujących całe miasto może zarówno stanowić wartość dla Twojej osoby, jak i zawierać bardzo istotne sygnały lokalne na stronie.

  • Udostępnij