5 skutecznych sposobów na reklamę firmy w Internecie

11 kwietnia, 2021 AW PROJEKT

5 skutecznych sposobów na reklamę firmy w Internecie

W czasach kiedy usług i produktów jest pod dostatkiem wiele osób zastanawia się jak wykorzystać Internet do promocji marki by zwiększyć sprzedaż. W 2021 roku mamy do wyboru wiele narzędzi promujących firmę w Internecie. W tym artykule skupimy się na 5 skutecznych metodach.

5 skutecznych sposobów na reklamę firmy w Internecie

  1. Strona internetowa

Strona internetowa to pierwszy i podstawowy element reklamy firmy w Internecie. Wielu osobom nadal mylnie wydaje się, że własna strona www to duży wydatek. Nic bardziej mylnego. Od wielu lat Agencje Interaktywne oferują strony internetowe WordPress wykonane na szablonie, których ceny zaczynają się już od 1500 zł. Jest to jednorazowy wydatek jaki ponosimy za wykonanie oraz wdrożenie projektu strony www. Biorąc pod uwagę korzyści jakie wynikają z możliwości promocji strony można śmiało powiedzieć, że strona internetowa to najtańsza i zarazem najskuteczniejsza forma reklamy.

  1. Wizytówka Google Moja Firma

Wizytówka w Google jest całkowicie darmowa. Każda firma niezależnie od wielkości może całkowicie za darmo utworzyć wizytówkę firmy w Google. Narzędzie to można wykorzystać do zbierania opinii, które podnoszą wiarygodność firmy w Internecie. Wizytówka jest również połączona z mapą Google co jest dodatkową korzyścią. Kolejną ważną zaletą posiadania wizytówki Google Moja firma jest jej znaczący wpływ na pozycjonowanie strony. Firma zweryfikowana przez Google jest po prostu bardziej wiarygodna.

  1. Pozycjonowanie strony internetowej

Samo posiadanie strony internetowej to wciąż za mało by pozyskiwać klientów z Internetu. Nawet najładniejsza strona internetowa jest bezwartościowa jeśli nie wyświetla się w wyszukiwarce. Tworzenie strony internetowej powinno być tak naprawdę ściśle powiązane z pozycjonowaniem. Nasza Agencja Interaktywna oferuje 2 warianty pozycjonowania: pozycjonowanie lokalne oraz pozycjonowanie ogólnopolskie. Małe firmy, które dysponują niższym budżetem a chcą pozyskiwać klientów powinny wybrać pozycjonowanie lokalne na dane miasto bądź region. Dzięki pozycjonowaniu lokalnemu strona może zająć wysoką pozycję w Google w danym mieście a to przełoży się bezpośrednio na wzrost przychodów.

  1. Obecność firmy w Social Media

Szczególnie ważny jest tu Facebook. Jest to tak naprawdę darmowe narzędzie, które pozwala budować pozycję marki w Internecie. Opis firmy, ilość polubień strony, opinie klientów, a także sponsorowane posty to wszystko można wykorzystać do pozyskania nowych klientów.

  1. Artykuły sponsorowane na blogu

Artykuły sponsorowane to jedno z najlepszych narzędzi do promocji firmy w Internecie. Agencje Interaktywne takie jak nasza bardzo często wykorzystują artykuły sponsorowane do pozycjonowania strony. Jest wielu wydawców, takich jak np. blog lifestylowy, którzy dają możliwość publikacji artykułu reklamowego. Większość Agencji SEO w abonamentach pozycjonowania strony uwzględnia również regularną publikację artykułów sponsorowanych. Blogi lifestyle od lat cieszą ogromną popularnością. Szczególnie wartościowe są blogi takie jak www.praktycznyblog.pl, które mają  dużo wejść miesięcznie. Publikacja artykułu reklamowego na popularnym blogu to tak naprawdę najlepsze narzędzie do pozyskiwania wysokiej jakości linków to strony.