15 marca, 2022 AW PROJEKT

Utwórz i zweryfikuj swój profil firmy w Google

Profil Twojej firmy w Google (Google Moja Firma) umożliwia wyświetlanie Twojej firmy w wynikach Map Google, w sekcji lokalnej wyników wyszukiwania Google, a także – gdy ktoś wpisze nazwę Twojej firmy (tutaj są pomysły na nazwy firm kreatywnych !) i lokalizację — prawy panel wiedzy w wynikach wyszukiwania. Ponieważ Google staje się coraz lepszy w dostosowywaniu swoich wyników do lokalizacji osoby wyszukującej, ta bezpłatna informacja powinna mieć najwyższy priorytet.

Kluczem do korzystania z profilu firmy do promowania firmy jest zweryfikowanie własności wizytówki za pośrednictwem bezpłatnego konta Google Moja Firma. Po uzyskaniu własności możesz zoptymalizować swoją aukcję, aby wyświetlać się wyżej w wynikach wyszukiwania i w bardziej trafnych wyszukiwaniach.

Jeśli zajmujesz pozycję w Mapach Google lub pojawiasz się w pakiecie lokalnym  zwykłych stron z wynikami, Twoja firma promuje się w zasadzie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Co więcej, możesz publikować posty bezpośrednio w swoim wykazie Google, umieszczając atrakcyjne promocje przed swoimi odbiorcami w czasie, gdy mają duże zamiary.

wizytówka Google

wizytówka Google

Załóż stronę internetową

Każda firma potrzebuje strony internetowej, bez względu na to, jak staromodna może być Twoja firma lub klienci. Twoja strona internetowa jest miejscem docelowym dla obecnych i potencjalnych klientów. Nawet jeśli znajdą Cię w mediach społecznościowych lub Google, będą chcieli przejść do Twojej witryny i, podobnie jak Twoja wizytówka w Google, służy do promowania Twojej firmy przez całą dobę.

Profesjonalne strony internetowe służą jako narzędzie promocyjne — opowiadają historię Twojej firmy i jej oferty, dostarczają informacji kontaktowych oraz odzwierciedlają osobowość i cechy wyróżniające Twojej marki.

Na przykład, gdy wyświetlasz reklamy, potrzebujesz stron docelowych, które znajdują się w Twojej witrynie. Gdy publikujesz przydatne informacje w mediach społecznościowych, powinny one zawierać link do strony głównej w Twojej witrynie. Mając wszystkie kanały marketingowe napływające do Twojej witryny, możesz korzystać z analiz, aby zobaczyć, które strategie działają najlepiej i uzyskać bezcenne informacje o swoich odbiorcach.

Chociaż istnieją całkowicie bezpłatne rozwiązania umożliwiające utworzenie witryny internetowej dla Twojej firmy, prawie nieuchronnie będziesz musiał przejść na jakąś formę płatnej witryny, jeśli poważnie myślisz o promowaniu swojej firmy. Posiadanie własnej nazwy domeny, profesjonalny wygląd strony www i możliwość skalowania i dodawania funkcji w razie potrzeby są niezbędne do rozwoju.

 

strony internetowe, tworzenie stron internetowych

strony internetowe, tworzenie stron internetowych

Zainwestuj w pozycjonowanie strony internetowej

Promowanie firmy to jedno, to kolejna rzecz dla Google, aby promować Twoją firmę. SEO to zestaw praktyk, które dostosowują Twoją firmę do algorytmu rankingu Google. Ale ponieważ ten algorytm ewoluował, aby wykorzystywać uczenie maszynowe i zachowania użytkowników do generowania najdokładniejszych i jak najbardziej jakościowych wyników dla wyszukiwarek, optymalizacja pod kątem wyszukiwarek to tak naprawdę optymalizacja pod kątem wyszukiwarek — szczególnie tych, którzy szukają tego, co masz do zaoferowania.

SEO to nie tylko jedna taktyka, ale wiele taktyk, które wspólnie współpracują, aby poprawić Twoją pozycję. Ponadto, ponieważ Google ma doskonałe wyniki oparte na lokalizacji, masz taką samą szansę, jak wielcy detaliści, aby pojawić się na pierwszej stronie Google. Jeśli dopiero zaczynasz rozwijać biznes możesz na początek zacząć od pozycjonowania lokalnego takiego jak np. pozycjonowanie stron Warszawa.

Taktyki SEO promujące Twój biznes obejmują:

  • Dodanie trafnych (branżowych i lokalizacyjnych) słów kluczowych do określonych miejsc w Twojej witrynie.
  • Regularne tworzenie oryginalnych treści wysokiej jakości z otagowanymi obrazami.
  • Utrzymanie wysokiej szybkości ładowania strony i bezpieczeństwa.

SEO stało się jedną z kluczowych praktyk marketingowych Twojej firmy w Internecie. Dla większości firm kluczowe stało się posiadanie dobrze zoptymalizowanej strony internetowej i właśnie tutaj kluczowe znaczenie ma pozycjonowanie. Jeśli jesteś nowy w SEO, nasz przewodnik dla początkujących przeprowadzi Cię przez proste rzeczy, które możesz zrobić, aby ulepszyć swoją strategię.

Aby Twoje strony internetowe wyświetlały się dla odpowiednich wyszukiwanych haseł lub „słów kluczowych” w wyszukiwarkach takich jak Google, muszą być zoptymalizowane w trzech różnych obszarach: technicznym, na stronie i poza stroną.

Techniczne SEO zapewnia, że ​​Google rozumie i może łatwo i szybko uzyskać dostęp do wszystkich stron, które chcesz uszeregować. Posiadanie sprawnej technicznie strony internetowej to tylko jeden z aspektów dobrego SEO.

Ostatecznie użytkownicy chcą czytać o Twoim produkcie lub usługach, więc potrzebujesz wysokiej jakości, angażujących treści zoptymalizowanych pod kątem rankingu Google.

Wskazówki dotyczące pisania treści online

Pisz dla użytkownika, a nie wyszukiwarki. Jeśli Twoje treści nie są czytelne, będziesz miał trudności z przekształceniem użytkowników w klientów.
W swojej kopii i kodzie HTML musisz zwrócić uwagę na optymalizację tytułów stron, nagłówków, wewnętrznych linków i opisów obrazów dla każdej strony, którą chcesz pozycjonować.

 

pozycjonowanie wordpress

pozycjonowanie wordpress

Bądź aktywny w mediach społecznościowych

Media społecznościowe odgrywają kluczową rolę w marketingu Twojej firmy, jeśli są skutecznie wykorzystywane. Z ponad 45 milionami aktywnych użytkowników zgłoszonych w Wielkiej Brytanii i 1,3 miliona użytkowników dołączających w samym 2020 roku, nie można przegapić możliwości dotarcia i zaangażowania się z tak ogromną publicznością.

Media społecznościowe to świetny sposób na nawiązanie kontaktu z ludźmi, którzy już angażują się w Twoją markę i przedstawienie biznesu osobom, które jeszcze Cię nie odkryły. Ostatnie badania wykazały, że 58 procent konsumentów odwiedza strony społecznościowe marki przed odwiedzeniem ich witryny – to 81 procent wzrostu w stosunku do ubiegłego roku.

Jakie są Twoje cele biznesowe?

Zanim zaczniesz opracowywać kampanię marketingową w mediach społecznościowych, musisz wziąć pod uwagę swoje cele biznesowe i plan marketingowy. Chcesz dotrzeć do szerszego grona odbiorców, wygenerować większy ruch na swojej stronie lub zwiększyć sprzedaż produktów?

Ważne jest również, aby zrozumieć, kim są Twoi docelowi odbiorcy, z jakich platform prawdopodobnie będą korzystać i jakie treści będą dla nich przydatne i angażujące. Nasz przewodnik po platformach społecznościowych pomoże Ci znaleźć odpowiednią dla Ciebie.

Co powinienem publikować w mediach społecznościowych?

Tworzenie odpowiednich treści dla odbiorców ma kluczowe znaczenie dla sukcesu Twoich mediów społecznościowych, czy to na Facebooku, Twitterze czy Instagramie. Tworząc treści, zastanów się, co Twoi odbiorcy chcą zobaczyć i jakie wartościowe treści możesz im przekazać w zamian za ich uwagę.

Jeśli działasz w branży opartej na usługach, bezpłatne zasoby i wskazówki od Twojej firmy mogą być bardzo przydatne – staniesz się ich ulubionym celem podczas wyszukiwania informacji, co prowadzi do potencjalnych nowych klientów. Jeśli jesteś produktem lub marką, zainwestuj w fotografię i wideo i stwórz spójną tożsamość marki za pomocą swoich zasobów. Warto też wiedzieć, że wideo to jeden z najbardziej angażujących zasobów, więc używaj go, gdy tylko jest to możliwe.

Media społecznościowe to nie tylko umieszczanie odpowiednich treści. Jako firma musisz prowadzić dwukierunkową rozmowę z odbiorcami, aby poczuli ludzkie połączenie, dzięki czemu łatwiej zapadniesz w pamięć i zachowasz obserwujących.

Ważne jest, aby regularnie sprawdzać swoje kanały, aby zrozumieć, co działa. Każda platforma społecznościowa oferuje podstawowe analizy. Dobrą praktyką jest zagłębianie się w swoje analizy co tydzień i co miesiąc, aby analizować, przeglądać i dostosowywać strategię w celu maksymalizacji wyników.

Email marketing

Kluczem do generowania wysokiej sprzedaży jest możliwość jasnego i terminowego komunikowania się z grupą docelową. Marketing e-mailowy doskonale nadaje się do tworzenia krótkoterminowych pilnych działań i zwiększania przychodów w ramach regularnych działań marketingowych.

Możesz używać e-maili taktycznie, aby kierować ofertę ograniczoną czasowo, wyprzedaż na koniec sezonu lub promować nową usługę.

Gdy masz już pod ręką listę klientów, możesz dostosować komunikaty do odpowiednich odbiorców – wskaźniki zaangażowania prawdopodobnie będą wysokie w przypadku klientów, którzy wcześniej korzystali z Twoich usług lub dokonali zakupu od Ciebie. Ci klienci mogą również udostępniać e-maile swoim znajomym lub kontaktom, poszerzając zasięg i świadomość Twojej marki na odbiorców, z którymi mogłeś nigdy wcześniej nie mieć kontaktu. Utrzymywanie kontaktu z obecnymi klientami to świetny sposób, aby utrzymać swoją markę w centrum uwagi i przedstawiać lojalnym, nieaktualnym i potencjalnym klientom najbardziej aktualne oferty i nowe produkty lub usługi.

Śledź swoje wyniki

Efekty marketingu e-mailowego są natychmiastowe i możesz szybko zobaczyć liczbę klientów, którzy otrzymali Twoją wiadomość e-mail, otworzyli ją i kliknęli w dowolne z zawartych w niej linków lub ofert. Dzięki temu szybko zorientujesz się, jak dobrze wiadomość e-mail działa pod względem ogólnego zaangażowania, sprzedaży i zwrotu z inwestycji (ROI).

Dane dostarczą również przydatnych informacji, dzięki czemu będziesz mógł zobaczyć, jakie są najpopularniejsze rodzaje treści, produktów, usług lub ofert dla określonej grupy odbiorców. Następnie możesz dostosować swoje e-maile uzupełniające, aby odzwierciedlały te wnioski.

Zintegrowany w ramach szerszej kampanii lub używany jako samodzielna działalność, e-mail marketing jest jednym z najlepszych dostępnych kanałów „zwrotu z inwestycji”.

  • Udostępnij
, ,