13 najlepszych wtyczek do automatyzacji WordPress

W tym poście zestawiliśmy listę najlepszych wtyczek do automatyzacji witryn WordPress. Każdy z nich pełni inną funkcję i może przynieść korzyści zarówno Twojej witrynie, jak i Twojej firmie na swój unikalny sposób.

wtyczki wordpress

Akismet

Jeśli masz bloga firmowego lub forum społeczności, możesz zaoferować pole komentarzy, w którym ludzie będą mogli przekazywać opinie i kontaktować się z innymi użytkownikami Twojej witryny. To świetny sposób na generowanie zaangażowania użytkowników i tworzenie społeczności internetowej, która aktywnie uczestniczy w otwartej dyskusji.

Jest to również okazja dla hakerów, spamerów i trolli internetowych do skorzystania z Twojej witryny i przeładowania Twojego pola komentarzy niechcianymi wiadomościami. Chociaż nie chcesz całkowicie wyłączać możliwości komentowania posta na blogu lub stronie internetowej, dobrze jest mieć wtyczkę bezpieczeństwa, która może automatycznie filtrować tego typu wiadomości.

Uncanny Automator

Większość witryn WordPress zależy od różnych wtyczek i aplikacji innych firm, aby wszystko działało płynnie. Łączenie narzędzi i zarządzanie witryną zazwyczaj wymaga wielu dodatkowych wtyczek integracyjnych, pracy ręcznej i czasu.

Uncanny Automator rozwiązuje te problemy, ułatwiając budowanie potężnych automatyzacji, które łączą oprogramowanie bez użycia kodu.

Kiedy coś się dzieje, Automator sprawia, że dzieją się inne rzeczy. Wtyczka obsługuje ponad 80 integracji, od popularnych wtyczek WordPress po aplikacje takie jak Arkusze Google, Twitter i Slack. Dzięki Uncanny Automator istnieją miliardy kombinacji przepisów i opcji automatyzacji dla właścicieli witryn WordPress.

Yoast SEO

Gdy ludzie chcą znaleźć informacje, szukają odpowiedzi w wyszukiwarkach — zazwyczaj w Google. W rzeczywistości każdego dnia w Google przeprowadza się ponad pięć miliardów wyszukiwań. To około 70 tysięcy wyszukiwań na sekundę.

Nie trzeba dodawać, że jeśli chcesz, aby ludzie odkryli Twoją witrynę, bardzo ważna jest wysoka pozycja w wyszukiwarkach. W końcu 75% ludzi nigdy nie przewija do pierwszej strony podczas wyszukiwania czegoś w wyszukiwarce. Dlatego największy sukces odnoszą strony internetowe, które znajdują się w pierwszych wynikach wyszukiwania Google.

Tutaj w grę wchodzi Yoast SEO. Yoast automatyzuje SEO, wprowadzając drobne ulepszenia w witrynie — na przykład dodając kanoniczne adresy URL i metatagi do stron internetowych. Tworzy również mapę witryny XML, która pomaga Google zrozumieć strukturę witryny i ułatwia indeksowanie. Wreszcie poprawia szybkość strony, co jest ważnym czynnikiem rankingowym dla większości wyszukiwarek.

Pozycjonowanie stron Warszawa jest ważne, jeśli chcesz rozwijać swoją witrynę lokalnie, ale jest to również duża inwestycja czasu, jeśli optymalizujesz witrynę ręcznie. Właśnie dlatego wtyczka taka jak Yoast jest przydatna, ponieważ może zautomatyzować te procesy, dzięki czemu możesz skupić się na tworzeniu angażujących treści.

Google Analytics WD

Google Analytics WD to przyjazne dla użytkownika narzędzie do raportowania. Umożliwia dostęp do raportów Google Analytics Twojej witryny bezpośrednio z pulpitu WordPress i możesz śledzić ukierunkowane działania, zarządzając celami i ustawiając niestandardowe raporty dotyczące różnych wskaźników i wymiarów.

Na przykład możesz analizować odwiedzających w czasie rzeczywistym, nowych i powracających użytkowników, lokalizacje użytkowników i inne zachowania użytkowników w Twojej witrynie. Możesz także sprawdzić raporty e-commerce, takie jak przychody generowane przez Twoją witrynę i ile osób kupiło coś w Twoim sklepie internetowym.

Smush

Wspomnieliśmy wcześniej, że szybkość strony jest istotnym czynnikiem wpływającym na ranking w wyszukiwarkach. A jednym z elementów, które mogą znacznie spowolnić Twoje strony, są obrazy. Jeśli Twoje strony zawierają kilka nieporęcznych obrazów, których ładowanie trwa wiecznie, wpłynie to negatywnie na szybkość strony, a także SEO.

Z drugiej strony, jeśli Twoje obrazy ładują się szybko i są zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek, nie tylko poprawi to wygodę użytkownika witryny, ale także ruch organiczny. Dlatego ta wtyczka automatycznie kompresuje obrazy, co pomaga im szybciej ładować się w Twojej witrynie.

Dostępna jest również opcja leniwego ładowania, w której możesz ładować obrazy, gdy użytkownicy przewijają je na stronie. Poprawia to szybkość strony, ponieważ reszta strony może załadować się przed obrazem, zamiast czekać na obraz.

Wtyczka HubSpot WordPress

Prowadzenie firmy to praca całodobowa. Jednym z najbardziej czasochłonnych zadań każdej firmy jest proces angażowania potencjalnych klientów i śledzenia ich po odwiedzeniu Twojej witryny.

Czy nie byłoby wspaniale, gdybyś mógł zautomatyzować te wprowadzenia i stworzyć bardziej płynny proces konwersji?

Wtyczka HubSpot WordPress zapewnia pełną moc oprogramowania do automatyzacji marketingu HubSpot, a wszystko to z poziomu konta WordPress. Za pomocą tego narzędzia możesz tworzyć przepływy pracy, które wysyłają automatyczne wiadomości e-mail za każdym razem, gdy odwiedzający przesyła formularz lub rozpoczyna rozmowę na czacie na żywo w Twojej witrynie. Te automatyzacje pozwalają skalować rozwój, zamiast spędzać czas na wykonywaniu powtarzalnych lub żmudnych zadań.

Social Warfare

Kiedy klient używa przycisku udostępniania społecznościowego, marketer gdzieś roni jedną łzę radości. Marketerzy uwielbiają, gdy ludzie udostępniają treści swojej firmy w mediach społecznościowych, ponieważ jest to darmowy marketing szeptany dla ich marki. Nie tylko oszczędza to trochę pracy zespołowi marketingowemu, ale także tworzy silniejszy przekaz promocyjny dla innych konsumentów. To dlatego, że większość ludzi bardziej ufa opiniom znajomych i rodziny, niż reklamom Twojej marki.

Social Warfare to wtyczka WordPress, która dodaje ikony udostępniania społecznościowego do Twojej witryny. Za pomocą tego narzędzia wybierasz ikony, których chcesz użyć, a także strony, na których mają się pojawiać, a wtyczka automatycznie dodaje je do Twojej witryny.

Broken Link Checker

Zepsute linki szkodzą SEO. Nie tylko pogarszają one komfort użytkownika, ale także niszczą przepływ wartości linków w witrynie. Oznacza to, że Google nie może określić, które strony są wartościowe, i dlatego umieszcza Twoją witrynę niżej, ponieważ ma problemy ze zrozumieniem jej struktury.

Możesz automatycznie sprawdzić uszkodzone linki za pomocą wtyczki Broken Link Checker. To narzędzie monitoruje linki wewnętrzne i zewnętrzne oraz wykrywa, które z nich nie działają lub są przekierowywane. Może również sprawdzać uszkodzone obrazy — co również negatywnie wpływa na SEO. Po zainstalowaniu wtyczki automatycznie zaczyna ona szukać uszkodzonych linków.

W zależności od rozmiaru witryny wstępne wyszukiwanie może zająć kilka minut lub nawet godzinę. Wyniki są wysyłane e-mailem i są dostępne za pośrednictwem pulpitu WordPress.

10Web Social Photo Feed

Chociaż Instagram jest popularnym kanałem mediów społecznościowych, jest również bardzo wyjątkowym narzędziem marketingowym. Treści, które publikujesz na Instagramie, są bardziej dopracowane niż te, które publikujesz na Twitterze czy Facebooku, a zaangażowanie użytkowników jest znacznie prostsze. Twoje posty muszą być odpowiednie dla grupy docelowej i estetyczne, a jednocześnie spełniać cele kampanii marketingowej.

Dlatego ta wtyczka idealnie pasuje do Twojej witryny. Jeśli jesteś aktywny na Instagramie, możesz zwiększyć liczbę obserwowanych i zaangażowanie, udostępniając te treści w swojej witrynie za pośrednictwem kanału na Instagramie. Ten kanał automatycznie pobiera najnowsze posty na Instagramie i prezentuje je w galerii, którą możesz dostosować. Możesz także zainstalować filtry, aby wtyczka wyświetlała posty na podstawie żądanych kryteriów.

CoSchedule

CoSchedule jest postrzegany jako jedna z najlepszych wtyczek do zarządzania projektami dostępnych w WordPress. W większości przypadków wszystko, co planujesz zrobić ze swoją witryną lub firmą, można śledzić i monitorować za pomocą wtyczki CoSchedule. Zawiera kalendarz marketingowy, organizator treści, planer mediów społecznościowych, organizator zasobów i szablon planowania zasobów zespołu.

Kalendarz marketingowy i organizator treści pomagają śledzić wszystkie treści, które planujesz opublikować w ciągu najbliższych kilku tygodni. Planer mediów społecznościowych jest podobny do kalendarza marketingowego, jednak ten zasób śledzi tylko harmonogram nadchodzących postów w mediach społecznościowych.

YARPP

Jednym ze sposobów zwiększenia zaangażowania na swoim blogu jest dodanie do szablonu modułu „powiązanych postów”. Powiązany moduł postów wyświetla inne posty na blogu w Twojej witrynie, które są podobne do tego, który przegląda odwiedzający. Zachęca to ludzi do dalszego czytania następnego artykułu, gdy tylko skończą z bieżącym — tworząc lepsze wrażenia użytkownika i poprawiając średni czas spędzany na każdej stronie.

Yet Another Related Post Plugin, czyli YARPP, to powiązany moduł postów, który jest łatwy w instalacji i obsłudze. Jest konfigurowalny, dzięki czemu możesz zaprojektować wygląd modułu i posty, które będą wyświetlane.

UpdraftPlus

Kiedy używasz wszystkich tych wtyczek, zbierasz wszystkie te dane i tworzysz całą zawartość, fajnie jest mieć kopie zapasowe na wypadek, gdyby coś poszło nie tak. W końcu jest to niesamowicie rozczarowujące, gdy wkładasz dużo pracy w projekt, tylko po to, by stracić go kilka miesięcy w dół, ponieważ plik lub folder nie został utworzony.

Jednak ręczne tworzenie kopii zapasowych plików zajmuje trochę czasu. To żmudne i czasami zapominamy o tym, ponieważ skupiamy się na przejściu do następnej kampanii lub projektu. Właśnie dlatego UpdraftPlus jest pomocny. Automatycznie tworzy kopie zapasowe plików zgodnie z harmonogramem, więc nie musisz się martwić o tworzenie kopii zapasowej pracy zespołu w miesiącach po jej zakończeniu.

Gravity PDF

CRM jest cennym narzędziem sprzedaży, ponieważ przechwytuje i przechowuje informacje o klientach. Ale te informacje nie są zbyt przydatne, jeśli nigdy nie dotrą do Twojego zespołu sprzedaży. Szybkość jest tutaj również kluczowa, ponieważ im więcej czasu spędzasz na przypisywaniu potencjalnego klienta przedstawicielowi handlowemu, tym więcej ma możliwości, aby ten klient udał się gdzie indziej.

Gravity PDF automatycznie generuje dokument PDF za każdym razem, gdy ktoś wypełni formularz w Twojej witrynie. Ten plik PDF zawiera wszystkie informacje przesłane w formularzu i jest wysyłany pocztą elektroniczną do wyznaczonej osoby lub zespołu w Twojej organizacji. W ten sposób możesz szybko powiadomić przedstawicieli handlowych, gdy w Twoim CRM pojawi się nowy potencjalny klient, a oni będą mogli śledzić i wykorzystywać okazje do konwersji, korzystając z informacji dostarczonych przez klientów.

Automatyzacja funkcji w WordPress

Jeśli chcesz rozwijać swoją witrynę, w końcu będziesz musiał zautomatyzować – a to może być dla niektórych przerażające. W końcu spędziłeś dużo czasu ustawiając wszystko dokładnie tak, jak chcesz i może być trudno odpuścić i pozwolić maszynie przejąć kontrolę.

Ale im więcej zautomatyzujesz, tym większą przepustowość będziesz mieć. Spędzisz mniej czasu na wykonywaniu żmudnych lub służebnych zadań, a więcej na skupieniu się na tym, co dalej dla Twojej firmy. Skorzystaj z niektórych z tych przydatnych wtyczek i zacznij oszczędzać więcej czasu swojemu zespołowi w codziennym przepływie pracy.

Strona internetowa
od 1500 zł

Projektowanie oraz tworzenie stron internetowych WordPress

TAGI:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Polecane artykuły
opinie-z-google

Strona internetowa
od 1500 zł

Projektowanie oraz tworzenie stron internetowych WordPress

Sklep internetowy
od 6000 zł

Projektowanie oraz tworzenie sklepów internetowych WooCommerce

Pozycjonowanie SEO
od 550 zł

Pozycjonowanie stron oraz sklepów internetowych w Google

Projektowanie logo
od 625 zł

Tworzymy projekty logo, zapadające w pamięć

Wyceń stronę internetową

Cennik